Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Koordinátor/-ka administratívy na oddelení výroby (zástup počas MD/RD)
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
November 2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacFinálna mzda je predmetom dohody a závisí od schopností a zručností uchádzača/-ky.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadá sa Koordinátor/-ka administratívy pre naše oddelenie výrobno-dodávateľské!
Máte radi systém v práci a zmysel pre poriadok je Vašou silnou stránkou? Viete, že správna a presná evidencia je základom kvality? Tak potom je táto pozícia ako šitá pre Vás!
Sme pevne etablovaná a rozvíjajúca sa slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti priemyselnej automatizácie. Do svojho výrobného tímu hľadáme koordinátora/-ku administratívy, ktorý/-á bude podporou pre vedúceho oddelenia a celý tím, aby procesy v ňom mohli bežať hladko a správne.
Do vašej pôsobnosti budú spadať najmä tieto oblasti:
• Evidencia a archivácia výrobných protokolov;
• Vedenie a kontrola evidencií v informačnom systéme;
• Evidenčná kontrola spotrebovaného materiálu;
• Kontrola dodacích listov;
• Koordinácia interných procesov;
• Správa e-mailovej schránky oddelenia a elektronického archívu;
• Sledovanie a koordinácia plánovaných činností oddelenia;
• Zber a príprava podkladov.
Máte radi systém v práci a zmysel pre poriadok je Vašou silnou stránkou? Viete, že správna a presná evidencia je základom kvality? Tak potom je táto pozícia ako šitá pre Vás!
Sme pevne etablovaná a rozvíjajúca sa slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti priemyselnej automatizácie. Do svojho výrobného tímu hľadáme koordinátora/-ku administratívy, ktorý/-á bude podporou pre vedúceho oddelenia a celý tím, aby procesy v ňom mohli bežať hladko a správne.
Do vašej pôsobnosti budú spadať najmä tieto oblasti:
• Evidencia a archivácia výrobných protokolov;
• Vedenie a kontrola evidencií v informačnom systéme;
• Evidenčná kontrola spotrebovaného materiálu;
• Kontrola dodacích listov;
• Koordinácia interných procesov;
• Správa e-mailovej schránky oddelenia a elektronického archívu;
• Sledovanie a koordinácia plánovaných činností oddelenia;
• Zber a príprava podkladov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej a modernej slovenskej spoločnosti v technologickom prostredí;
- Flexibilná pracovná doba;
- Priateľské prostredie;
- Možnosti vzdelávania, rozvoja odborných znalostí a zručností, jazykové vzdelávanie;
- Možnosť kariérneho rastu;
- Pestrý 3-úrovňový benefitný program (pravidelné celofiremné akcie, spoločné tímové aktivity a individuálne volený sociálny program) zameraný na rôzne aspekty života od zdravia až po kultúru;
- Zaujímavé finančné odmeny postavené na výsledkoch zamestnanca, tímu a spoločnosti.
- Flexibilná pracovná doba;
- Priateľské prostredie;
- Možnosti vzdelávania, rozvoja odborných znalostí a zručností, jazykové vzdelávanie;
- Možnosť kariérneho rastu;
- Pestrý 3-úrovňový benefitný program (pravidelné celofiremné akcie, spoločné tímové aktivity a individuálne volený sociálny program) zameraný na rôzne aspekty života od zdravia až po kultúru;
- Zaujímavé finančné odmeny postavené na výsledkoch zamestnanca, tímu a spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Podmienkou pre účasť vo výberovom konaní je zaslanie vášho štruktúrovaného životopisu a motivačného listu.
Vybraných kandidátov/-ky budeme kontaktovať telefonicky.
Vybraných kandidátov/-ky budeme kontaktovať telefonicky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Administratíva (koordinácia procesov)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- MS Word a MS Excel - pokročilá znalosť potrebná.
- Precíznosť a orientácia na detail.
- Proaktívny a systematický prístup k úlohám a práci.
- Skúsenosť s organizáciou činností a vedením evidencií.
- Profesionálna a efektívna písomná a ústna komunikácia.
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B1.
- Precíznosť a orientácia na detail.
- Proaktívny a systematický prístup k úlohám a práci.
- Skúsenosť s organizáciou činností a vedením evidencií.
- Profesionálna a efektívna písomná a ústna komunikácia.
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B1.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Takmer každá lokomotíva na Slovensku má inštalované naše zariadenia, vďaka ktorým môže bezpečne jazdiť. Naše systému však nenájdete len vo vlakoch na Slovensku. Sme lídrom vlakovej bezpečnosti v krajinách strednej Európy.
Sme vysoko špecializovaná technologická firma s históriou od roku 1993. Zabezpečujeme komplexné technologické riešenia pre spoľahlivú a bezpečnú jazdu na železnici. Naše produkty chránia život, znižujú náklady a šetria čas. Sme dôveryhodným partnerom pre lídrov európskej železničnej dopravy.
Za 30 rokov na trhu sme narástli na profesionálny tím s vyše 80 členmi. Staviame na vysokej odbornosti, špecifickom know-how a dlhoročných skúsenostiach v našom odbore. Za naším úspechom sa skrýva usilovnosť, vytrvalosť a tímová práca. Vďaka tomu sme uviedli do prevádzky už viac než 5000 systémov na Slovensku i v zahraničí a ich počet neustále rastie.
Viac o nás a našej práci sa dozviete na našej stránke www.hmh.sk alebo sa ozvite, radi sa s Vami porozprávame.
Sme vysoko špecializovaná technologická firma s históriou od roku 1993. Zabezpečujeme komplexné technologické riešenia pre spoľahlivú a bezpečnú jazdu na železnici. Naše produkty chránia život, znižujú náklady a šetria čas. Sme dôveryhodným partnerom pre lídrov európskej železničnej dopravy.
Za 30 rokov na trhu sme narástli na profesionálny tím s vyše 80 členmi. Staviame na vysokej odbornosti, špecifickom know-how a dlhoročných skúsenostiach v našom odbore. Za naším úspechom sa skrýva usilovnosť, vytrvalosť a tímová práca. Vďaka tomu sme uviedli do prevádzky už viac než 5000 systémov na Slovensku i v zahraničí a ich počet neustále rastie.
Viac o nás a našej práci sa dozviete na našej stránke www.hmh.sk alebo sa ozvite, radi sa s Vami porozprávame.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4176481
Megjelentetés dátuma: 6.10.2021
2021-10-06
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Cég: HMH, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac