Part-Time Customer Account Management with Spanish and English language (m/f)

Miesto práce
Zahradnicka 91, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Henkel pôsobí na celom svete s poprednými inováciami, značkami a technológiami vo dvoch oblastiach podnikania: Consumer brands (Starostlivosť o domácnosť a Kozmetika) a Adhesive Technologies (Lepidlá a technológie). Náš úspech je založený na neustálom napredovaní a odvážnych jednotlivcoch, ktorí sa neboja prijať výzvy. Pracovať pre Henkel je viac než len práca. Je to vášeň. Máte na to, aby ste sa k nám pridali?

Vaša úloha

  • Execution of customer account management – especially the process connected to deductions and disputes
  • Overview of customer accounts – credit and debit notes management
  • Daily communication in Spanish/English language with native speakers
  • Pricing and logistic discrepancies investigation
  • Reporting, invoicing, billing
  • Supporting requests of customers, local partners and other departments

Vaše zručnosti

  • University students or other candidates interested in a part-time position
  • Active knowledge of Spanish and at least an intermediate level of English language
  • Customer orientation, sense of accountability, flexibility
  • Ability to prioritize, attention to detail and willingness to work with numbers