Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Junior IT Administrator
Hemmersbach Czech s.r.o.
Miesto práce
Pribinova 25, 811 09 Bratislava
Pribinova 25, 811 09 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
co najskor
co najskor
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hemmersbach Slovakia hľadá technického inžiniera, ktorý sa bude zaoberať činnosťami súvisiacimi s IT podporou jednému z našich zákazníkov v krajine. Spoločnosť Hemmersbach je globálnym poskytovateľom IT služieb. S viac ako 4500 stálych zamestnancov v 40 dcérskych spoločnostiach ponúkame naše služby vo viac ako 190 krajinách po celom svete. Technický inžinier je služba fyzickej prítomnosti, ktorá poskytuje podporu u zákazníka.
Náplň práce:
– Inštalácia, aktualizácia, podpora a riešenie problémov so systémom Windows a inými autorizovanými pracovnými náradím a softvérmi/aplikáciami
– Inštalácia, inovácia, podpora a riešenie problémov s hardvérom pracovného priestoru koncového užívateľa, napríklad stolové počítače, laptopy, tlačiarne, mobilné zariadenia, video konferenčné zariadenia, alebo akékoľvek iné autorizované zariadenia, periférne zariadenia a ostatné zariadenia
– Vykonávať všeobecné preventívne údržbárske práce na zariadeniach a softvéri
– Riadiť sa pokynmi, ktoré poskytli odborníci na predmet, a vykonávať ich
– Poskytovať hand and eye podporu zákazníkom, malým a stredným podnikom pri inštalácii, inovácii a podpore, odstraňovanie problémov zariadení v prostredí Networkingu a Computeringu
– Presne zaznamenávať, aktualizovať a dokumentovať požiadavky pomocou systému IT service desk
– Udržiavať prvotriedny zákaznícky servis, ktorý zabezpečí efektívne zaobchádzanie so všetkými zákazníkmi vhodným spôsobom
– Poskytovať užívateľom podporu na základe ich potrieb
Požadované zručnosti a kompetencie:
– Aspoň 1 rok praxe v odbore (alebo chuť sa učiť)
– Angličtina na pracovno-komunikatívnej úrovni
– Dobré komunikačné schopnosti
– Zručnosť v oblasti služieb zákazníkom / užívateľom
– Znalosť Microsoft Office (Outlook, Word a Excel)
– Skúsenosti s inštaláciou a odstraňovaním problémov operačného systému Microsoft
– Skúsenosti s opravou stolových počítačov, pracovných staníc, notebookov a tlačiarní
– Porozumenie sieťam, serverom a telekomunikáciám, LAN / WAN
– Detailne orientovaný a seba motivujúci prístup
– Schopnosť pracovať v prostredí založenom na projekte, ktoré si vyžaduje flexibilitu a tímovú prácu
Náplň práce:
– Inštalácia, aktualizácia, podpora a riešenie problémov so systémom Windows a inými autorizovanými pracovnými náradím a softvérmi/aplikáciami
– Inštalácia, inovácia, podpora a riešenie problémov s hardvérom pracovného priestoru koncového užívateľa, napríklad stolové počítače, laptopy, tlačiarne, mobilné zariadenia, video konferenčné zariadenia, alebo akékoľvek iné autorizované zariadenia, periférne zariadenia a ostatné zariadenia
– Vykonávať všeobecné preventívne údržbárske práce na zariadeniach a softvéri
– Riadiť sa pokynmi, ktoré poskytli odborníci na predmet, a vykonávať ich
– Poskytovať hand and eye podporu zákazníkom, malým a stredným podnikom pri inštalácii, inovácii a podpore, odstraňovanie problémov zariadení v prostredí Networkingu a Computeringu
– Presne zaznamenávať, aktualizovať a dokumentovať požiadavky pomocou systému IT service desk
– Udržiavať prvotriedny zákaznícky servis, ktorý zabezpečí efektívne zaobchádzanie so všetkými zákazníkmi vhodným spôsobom
– Poskytovať užívateľom podporu na základe ich potrieb
Požadované zručnosti a kompetencie:
– Aspoň 1 rok praxe v odbore (alebo chuť sa učiť)
– Angličtina na pracovno-komunikatívnej úrovni
– Dobré komunikačné schopnosti
– Zručnosť v oblasti služieb zákazníkom / užívateľom
– Znalosť Microsoft Office (Outlook, Word a Excel)
– Skúsenosti s inštaláciou a odstraňovaním problémov operačného systému Microsoft
– Skúsenosti s opravou stolových počítačov, pracovných staníc, notebookov a tlačiarní
– Porozumenie sieťam, serverom a telekomunikáciám, LAN / WAN
– Detailne orientovaný a seba motivujúci prístup
– Schopnosť pracovať v prostredí založenom na projekte, ktoré si vyžaduje flexibilitu a tímovú prácu
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- Stravné
- Príspevok zamestnavatela na penzijné poistenie
- Príspevok na penzijné poistenie
- Bezpečnú prácu v exponenciálne rastúcej medzinárodnej spoločnosti
- Priamu a otvorenú komunikáciu
- Príležitosti pre ďalší profesionálny a osobný rozvoj vďaka nášmu programu rozvoja ľudských zdrojov
- Buddy Program pre ľahký štart pre nových zamestnancov
- Stravné
- Príspevok zamestnavatela na penzijné poistenie
- Príspevok na penzijné poistenie
- Bezpečnú prácu v exponenciálne rastúcej medzinárodnej spoločnosti
- Priamu a otvorenú komunikáciu
- Príležitosti pre ďalší profesionálny a osobný rozvoj vďaka nášmu programu rozvoja ľudských zdrojov
- Buddy Program pre ľahký štart pre nových zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme globálny poskytovateľ IT služieb. S viac ako 4.500 stálymi zamestnancami v 40 dcérskych spoločnostiach. Ponúkame naše služby po celom svete vo viac ako 190 krajinách a kooperujeme s lídrami na trhu s IT vybavením, či službami.
ID: 3914432
Megjelentetés dátuma: 11.2.2022
2022-02-11
Régió: Bratislava Pozíció: IT/Technical Support Specialist Cég: Hemmersbach Czech s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac