Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Executive assistant
Helske, s.r.o.
Miesto práce
Levoča
Levoča
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 900,-€ podľa úrovne skúsenosti kandidáta
od 900,-€ podľa úrovne skúsenosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú, spoľahlivú asistentku, ktorá vie pracovať samostatne a hľadá nové výzvy. Vašou úlohou bude pomôcť so zabezpečením chodu sekretariátu manažmentu spoločnosti.
Vašou náplňou práce bude:
• operatívne poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory priamemu nadriadenému a manažmentu spoločnosti
• zabezpečenie bezproblémového chodu sekretariátu, samostatné riešenie bežných prevádzkových potrieb
• prijímanie návštev, zabezpečenie občerstvenia
• organizovanie a účasť na poradách a zasadnutiach, spracovanie prehľadných záznamov z porád
• spracovanie a evidencia došlej a odoslanej korešpondencie, sprostredkovanie obehu písomností
• vybavovanie telefonátov a emailovej komunikácie
• spracovanie tabuľkových a textových údajov prostredníctvom balíka MS Office (korešpondencia, zápisnice, tabuľky, prezentácie, reporty)
• predkladanie písomností na schválenie a podpis
• súčinnosť pri organizovaní pracovných ciest a ich vyúčtovaní, rezervácia ubytovania a dopravy
• samostatné plnenie pridelených úloh, delegovanie pokynov nadriadeného a kontrola ich plnenia ostatnými zamestnancami spoločnosti, monitorovanie deadlinov a reporting
• koordinovanie pracovného kalendára nadriadeného, plánovanie a organizácia stretnutí, kontrola dodržiavania termínov
• príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
• preklady dokumentov z/do anglického jazyka
Vašou náplňou práce bude:
• operatívne poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory priamemu nadriadenému a manažmentu spoločnosti
• zabezpečenie bezproblémového chodu sekretariátu, samostatné riešenie bežných prevádzkových potrieb
• prijímanie návštev, zabezpečenie občerstvenia
• organizovanie a účasť na poradách a zasadnutiach, spracovanie prehľadných záznamov z porád
• spracovanie a evidencia došlej a odoslanej korešpondencie, sprostredkovanie obehu písomností
• vybavovanie telefonátov a emailovej komunikácie
• spracovanie tabuľkových a textových údajov prostredníctvom balíka MS Office (korešpondencia, zápisnice, tabuľky, prezentácie, reporty)
• predkladanie písomností na schválenie a podpis
• súčinnosť pri organizovaní pracovných ciest a ich vyúčtovaní, rezervácia ubytovania a dopravy
• samostatné plnenie pridelených úloh, delegovanie pokynov nadriadeného a kontrola ich plnenia ostatnými zamestnancami spoločnosti, monitorovanie deadlinov a reporting
• koordinovanie pracovného kalendára nadriadeného, plánovanie a organizácia stretnutí, kontrola dodržiavania termínov
• príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
• preklady dokumentov z/do anglického jazyka
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca pre slovenskú, dynamicky sa rozvíjajúcu spoločnosť pôsobiacu u nás aj v zahraničí
Príležitosť na kariérny rast
Prehodnocovanie platových podmienok na pravidelnej báze
Stabilné pracovné miesto a príjemné pracovné prostredie
Možnosť odborného vzdelávania
Zamestnanecké zľavy na tovar a služby
Služobný mobil
Príležitosť na kariérny rast
Prehodnocovanie platových podmienok na pravidelnej báze
Stabilné pracovné miesto a príjemné pracovné prostredie
Možnosť odborného vzdelávania
Zamestnanecké zľavy na tovar a služby
Služobný mobil
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám pošlite životopis v slovenskom jazyku spolu so súhlasom o ochrane osobných údajov. Motivačný list ani žiadosť o prijatie do zamestnania nie sú podmienkou, no potešia. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme a tešíme sa na Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Proaktívna
Flexibilná
Zodpovedná
Profesionálny prístup
Organizačný typ
Aktívny vodič
Flexibilná
Zodpovedná
Profesionálny prístup
Organizačný typ
Aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Najvyššou hodnotou spoločnosti je výroba absolútne ekologicky a zdravotne nezávadných certifikovaných produktov, ktoré svojimi unikátnymi technologickými vlastnosťami, predstavujú jedinečné a patentom chránené spojenie najmodernejších poznatkov, ekologických princípov a novodobých inovácií. Vďaka nášmu vlastnému vývojovému a výskumnému centru, je tak spoločnosť schopná vyvíjať produkty, ktoré pomáhajú firmám a domácnostiam priamo znižovať spotrebu energií a uhlíkovej stopy, čím je chránené prírodné bohatstvo a životné prostredie.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3762119
Megjelentetés dátuma: 13.9.2019
2019-09-13
Régió: Levoča Pozíció: Asistent, Office manager Cég: Helske, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 900,-€ podľa úrovne skúsenosti kandidáta