Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Finančný účtovník senior
Miesto práce
Bánovce nad Bebravou
Bánovce nad Bebravou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.150€ - v závislosti od dosiahnutých skúseností + 20% mesačná prémia
od 1.150€ - v závislosti od dosiahnutých skúseností + 20% mesačná prémia
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu v Bánovciach nad Bebravou hľadáme motivovaného kandidáta so skúsenosťami v účtovníctve či audite so znalosťou anglického jazyka.
Náplň práce:
- vedenie podvojného účtovníctva v tíme účtovníkov, v zmysle platných predpisov o účtovníctve
- preverovanie a kontrola účtovných dokladov
- účtovanie dodávateľských, odberateľských faktúr
- kontrola účtovníctva, inventarizácie
- spolupráca s internými oddeleniami a príprava podkladov pre audit
- aktívna účasť na zlepšovaní procesov
- reporting výsledkov pre účely rozhodovania manažmentu
- reporting podľa pokynov nadriadených
- tvorba a implementácia interných smerníc
- kooperácia s audítormi, controllingovým oddelením
Úzka spolupráca s finančnou manažérkou, výkazy a reporting, ad hoc analýzy pre potreby manažmentu, spolupráca pri vytváraní a kontrole dodržiavania metodík a interných predpisov v oblasti finančného riadenia spoločnosti.
Súčasťou práce je participácia na rôznych finančných projektoch a testovanie procesov v SAPe.
IFRS reporting je výhodou
Náplň práce:
- vedenie podvojného účtovníctva v tíme účtovníkov, v zmysle platných predpisov o účtovníctve
- preverovanie a kontrola účtovných dokladov
- účtovanie dodávateľských, odberateľských faktúr
- kontrola účtovníctva, inventarizácie
- spolupráca s internými oddeleniami a príprava podkladov pre audit
- aktívna účasť na zlepšovaní procesov
- reporting výsledkov pre účely rozhodovania manažmentu
- reporting podľa pokynov nadriadených
- tvorba a implementácia interných smerníc
- kooperácia s audítormi, controllingovým oddelením
Úzka spolupráca s finančnou manažérkou, výkazy a reporting, ad hoc analýzy pre potreby manažmentu, spolupráca pri vytváraní a kontrole dodržiavania metodík a interných predpisov v oblasti finančného riadenia spoločnosti.
Súčasťou práce je participácia na rôznych finančných projektoch a testovanie procesov v SAPe.
IFRS reporting je výhodou
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- školenia v ekonomickej oblasti
- možnosť profesijného rastu v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy
- pestrý sociálny program a balík benefitov
- školenia v ekonomickej oblasti
- možnosť profesijného rastu v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy
- pestrý sociálny program a balík benefitov
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite prosím svoj životopis v slovenskom aj anglickom jazyku na kontakty uvedené nižšie.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť programu Excel na úrovni expert sú podmienkou
- silné analytické myslenie
- výborné komunikačné zručnosti
- schopnosť pracovať pod stresom s dôrazom na detail
- tímový hráč
- silné analytické myslenie
- výborné komunikačné zručnosti
- schopnosť pracovať pod stresom s dôrazom na detail
- tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť HELLA je globálne pôsobiaci rodinný podnik s okolo 36 000 zamestnancami a viac ako 125 pobočkami vo viac ako 35 krajinách. Koncern HELLA vyvíja a vyrába komponenty a systémy svetelnej techniky a elektroniky v obchodnej oblasti automobilového priemyslu. HELLA okrem toho disponuje jednou z najväčších obchodných organizácií pre automobilové súčiastky, príslušenstvo, diagnostiku a servisné služby v Európe. V segmente špeciálnych produktov HELLA vyvíja výrobky pre špeciálne vozidlá a úplne nezávislé produkty, ako napríklad osvetlenie ulíc a priemyselné osvetlenie. V podniku so zahraničnou majetkovou účasťou vznikajú okrem toho kompletné moduly pre automobily, klimatizačné systémy a palubnú kabeláž. S približne 7 000 zamestnancami v oblasti výskumu a vývoja patrí HELLA k významným tvorcom inovácií na trhu.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Patrí tak medzi 40 najvýznamnejších svetových automobilových subdodávateľov ako aj medzi 100 najväčších nemeckých priemyselných podnikov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 2939932
Megjelentetés dátuma: 6.7.2018
2018-07-06
Régió: okres Bánovce nad Bebravou Pozíció: Ekonóm, Účtovník Cég: HELLA
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1.150€ - v závislosti od dosiahnutých skúseností + 20% mesačná prémia