Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Referent administratívnej agendy - Bratislava
HANSA - FLEX Hydraulik, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
830,-- €
830,-- €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Vedenie administratívnej činnosti:
- evidencia a spracovanie došlej a vyšlej pošty (listov, e-mailov)
- vybavovanie korešpondencie s materskou spoločnosťou v Nemecku a jej pobočkami
2. Zabezpečenie pokladničnej agendy
- vedenie hotovostnej pokladne
- zodpovednosť za správnosť vyhotovenia pokladničných dokladov
- inventarizácia pokladne minimálne 4x do roka
3. Podľa pokynov vedúceho prevádzky:
- zhotovovanie obchodnej agendy – dodacie listy, ponuky, faktúry
- urgencie úhrad nezaplatených faktúr
4. Vyúčtovanie cestovných príkazov podľa platných zákonov
5. Príprava a odovzdanie dokladov k mesačným uzávierkam do centrály spoločnosti (faktúry, dochádzka, vyúčtovanie vozidiel, stravných lístkov, predkladanie pokladničných dokladov, pokladničnej knihy)
6. Vedenie evidencie stravných lístkov
7. Archivácia dokladov podľa pokynov z centrály
8. Zabezpečovanie kancelárskych a čistiacich potrieb
- evidencia a spracovanie došlej a vyšlej pošty (listov, e-mailov)
- vybavovanie korešpondencie s materskou spoločnosťou v Nemecku a jej pobočkami
2. Zabezpečenie pokladničnej agendy
- vedenie hotovostnej pokladne
- zodpovednosť za správnosť vyhotovenia pokladničných dokladov
- inventarizácia pokladne minimálne 4x do roka
3. Podľa pokynov vedúceho prevádzky:
- zhotovovanie obchodnej agendy – dodacie listy, ponuky, faktúry
- urgencie úhrad nezaplatených faktúr
4. Vyúčtovanie cestovných príkazov podľa platných zákonov
5. Príprava a odovzdanie dokladov k mesačným uzávierkam do centrály spoločnosti (faktúry, dochádzka, vyúčtovanie vozidiel, stravných lístkov, predkladanie pokladničných dokladov, pokladničnej knihy)
6. Vedenie evidencie stravných lístkov
7. Archivácia dokladov podľa pokynov z centrály
8. Zabezpečovanie kancelárskych a čistiacich potrieb
Informácie o výberovom konaní
spätne kontaktovaní budú iba uchádzači spĺňajúci dané požiadavky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Ekonomika a organizácia, obchod a služby
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť pri vybavovaní uložených úloh,
komunikatívnosť - príjemné vystupovanie voči kolegom a zákazníkom.
komunikatívnosť - príjemné vystupovanie voči kolegom a zákazníkom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zaoberá hydraulikou.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3180238
Megjelentetés dátuma: 9.11.2017
2017-11-09
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: HANSA - FLEX Hydraulik, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 830,-- €