Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Recepčná
GTH catering s.r.o.
Miesto práce
centrum mesta, Bratislava
centrum mesta, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
1.12.2016
1.12.2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného a dynamického kandidáta s aktívnym anglickým jazykom a proaktívnym prístupom k práci.
Vašou náplňou práce bude:
- Informačná činnosť – vítanie hostí profesionálnym a slušným spôsobom po ich príchode do priestorov spoločnosti
- Kontrolná a priepustková činnosť – preverovanie totožnosti prichádzajúcich hostí, prípadné vystavovanie návštevníckych kariet, priepustiek pre servisné organizácie a dočasných prístupových kariet pre zamestnancov
- Riešenie telefónnych hovorov – odpovedanie a prepájanie telefónnych hovorov podľa požiadaviek, vybavovanie odkazov v hlasovej schránke
- Pošta – triedenie prichádzajúcich zásielok a ich rozdeľovanie do poštových priečinkov, zhromažďovanie a evidencia zásielok na odoslanie.
- Zabezpečovanie kuriérskych služieb – odoslanie a preberanie zásielok
- Vybavovanie iných administratívnych požiadaviek podľa pokynov nadriadeného
- Podpora personálneho oddelenia.
Práca je na skrátený úväzok na 6hod./denne - pracovná doba od 7.30 – 14.00
a od 11.30 – 18.00.
Skúsenosti s prácou na recepcii a znalosť ďalších cudzích jazykov sú vítané.
Vašou náplňou práce bude:
- Informačná činnosť – vítanie hostí profesionálnym a slušným spôsobom po ich príchode do priestorov spoločnosti
- Kontrolná a priepustková činnosť – preverovanie totožnosti prichádzajúcich hostí, prípadné vystavovanie návštevníckych kariet, priepustiek pre servisné organizácie a dočasných prístupových kariet pre zamestnancov
- Riešenie telefónnych hovorov – odpovedanie a prepájanie telefónnych hovorov podľa požiadaviek, vybavovanie odkazov v hlasovej schránke
- Pošta – triedenie prichádzajúcich zásielok a ich rozdeľovanie do poštových priečinkov, zhromažďovanie a evidencia zásielok na odoslanie.
- Zabezpečovanie kuriérskych služieb – odoslanie a preberanie zásielok
- Vybavovanie iných administratívnych požiadaviek podľa pokynov nadriadeného
- Podpora personálneho oddelenia.
Práca je na skrátený úväzok na 6hod./denne - pracovná doba od 7.30 – 14.00
a od 11.30 – 18.00.
Skúsenosti s prácou na recepcii a znalosť ďalších cudzích jazykov sú vítané.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti s prácou v medzinárodnej spoločnosti.
Požadujeme samostatnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť.
Požadujeme samostatnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2802571
Megjelentetés dátuma: 8.11.2016
2016-11-08
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Recepčná Cég: GTH catering s.r.o.