Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Brigáda - Asistent/Office Manager (M/F)
grandaliro s.r.o.
Miesto práce
Mlynské nivy 5, Ružinov
Mlynské nivy 5, Ružinov
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.
5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pridaj sa do tímu nadšencov pre healthcare marketing. Naším cieľom nie je tvoriť len digitálne kampane, ale najmä edukovať verejnosť, aby mala čo najkvalitnejšie informácie o zdraví. A s tým súvisí aj vývoj rôznych digitálnych produktov a platforiem.
Našimi klientami sú najmä farmaceutické firmy, healthcare startupy ale aj iné spoločnosti, ktoré podnikajú v oblasti zdravia. Riešime napríklad osvetové kampane (awareness o určitom ochorení, zvyšovanie adherencie), ale venujeme sa aj marketingu voľnopredajných liekov či výživových doplnkov v rámci EÚ
Hľadáme človeka na 10-20 hodín týždenne, vzhľadom na typ agendy uprednostníme študenta/tku.
Preferujeme človeka z Bratislavy a okolia, ktorý by vedel chodiť osobne k nám do Nivy Tower na cca 1 – 2 dni v týždni resp. podľa potreby.
Budeš mať na starosti hlavne administratívu našej spoločnosti. Pre lepšiu predstavu ti môže pomôcť tento opis činností:
- Administratívna výpomoc (pošta, faktúry, doklady)
- Úprava a príprava jednoduchých interných zmlúv
- Výpomoc pre projektových manažérov v prípade potreby
- Spravovanie interného portálu
Našimi klientami sú najmä farmaceutické firmy, healthcare startupy ale aj iné spoločnosti, ktoré podnikajú v oblasti zdravia. Riešime napríklad osvetové kampane (awareness o určitom ochorení, zvyšovanie adherencie), ale venujeme sa aj marketingu voľnopredajných liekov či výživových doplnkov v rámci EÚ
Hľadáme človeka na 10-20 hodín týždenne, vzhľadom na typ agendy uprednostníme študenta/tku.
Preferujeme človeka z Bratislavy a okolia, ktorý by vedel chodiť osobne k nám do Nivy Tower na cca 1 – 2 dni v týždni resp. podľa potreby.
Budeš mať na starosti hlavne administratívu našej spoločnosti. Pre lepšiu predstavu ti môže pomôcť tento opis činností:
- Administratívna výpomoc (pošta, faktúry, doklady)
- Úprava a príprava jednoduchých interných zmlúv
- Výpomoc pre projektových manažérov v prípade potreby
- Spravovanie interného portálu
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v rozsahu 10-20h / týždeň
Plat 5EUR/hod
Ak budeš šikovný/á, dáme ti priestor pracovať a učiť sa aj na klientských alebo našich interných projektoch.
Plat 5EUR/hod
Ak budeš šikovný/á, dáme ti priestor pracovať a učiť sa aj na klientských alebo našich interných projektoch.
Informácie o výberovom konaní
Na pohovory budeme pozývať hlavne študentov/študentky VŠ, keďže uprednostňujeme brigádnickú prácu.
K svojmu životopisu prosím pripojte aj odpoveď na otázku - Na aký projekt / prácu si doposiaľ najviac hrdý/á?
Následne budeme na pohovor pozývať len tých/tie, ktorí/é nás svojim životopisom a odpoveďou najviac zaujali.
K svojmu životopisu prosím pripojte aj odpoveď na otázku - Na aký projekt / prácu si doposiaľ najviac hrdý/á?
Následne budeme na pohovor pozývať len tých/tie, ktorí/é nás svojim životopisom a odpoveďou najviac zaujali.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Office 365 - Mierne pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Office 365 - Mierne pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak si ďalšia Donna Paulsen a vieš dobre navnímať náš tím a naše potreby tak nepotrebuješ vedieť nič viac. Pre ostatných smrteľníkov:
- Zodpovednosť, samostatnosť
- Proaktivita, komunikatívnosť
- Zmysel pre detail a doťahovanie vecí do konca
- Ochota neustále učiť sa nové veci
- Premýšľať nad tým, čo robíš v kontexte a o krok vpred
- Výborná angličtina
- Študent/ka VŠ
Spĺňaš 90 % podmienok? Neváhaj a napíš nám!
- Zodpovednosť, samostatnosť
- Proaktivita, komunikatívnosť
- Zmysel pre detail a doťahovanie vecí do konca
- Ochota neustále učiť sa nové veci
- Premýšľať nad tým, čo robíš v kontexte a o krok vpred
- Výborná angličtina
- Študent/ka VŠ
Spĺňaš 90 % podmienok? Neváhaj a napíš nám!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme marketingová agentúra, ktorá sa venuje projektom v oblasti zdravotníctva.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3986743
Megjelentetés dátuma: 1.8.2023
2023-08-01
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Office manager, Recepčná Cég: grandaliro s.r.o.
Alapbér (bruttó): 5 EUR/hod.