Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívna podpora s ruským jazykom- príprava tendrov
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Figurujte ako podpora pre rôzne tendre a aukcie, ktoré spoločnosť zastrešuje v prípade potreby. Vašou rolou by bolo zastrešenie administratívy pre rôzne nákupné kategórie, ako aj príprava a nastavenie elektronického tendru v internom systéme.
Vaše ďalšie úlohy by pokrývali:
- Spracovanie dát potrebných pre vyhodnotenie tendru
- Príprava reportov pre zahraničných kolegov
- Telefonickú komunikácia s dodávateľmi v prípade technických problémov so systémom
- Práca s interným systémom
- Ad hoc reporting pre rôzne oddelenia
Vaše ďalšie úlohy by pokrývali:
- Spracovanie dát potrebných pre vyhodnotenie tendru
- Príprava reportov pre zahraničných kolegov
- Telefonickú komunikácia s dodávateľmi v prípade technických problémov so systémom
- Práca s interným systémom
- Ad hoc reporting pre rôzne oddelenia
Požadujeme
Požiadavky na vhodného kandidáta:
- Plynulá znalosť anglického aj ruského jazyka- každodenná komunikácia s dodávateľmi a klientmi
- Skúsenosť s administratívnymi úlohami je výhodou
- Znalosť MS Excel- sum, sumif, average, vlookup
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- Skúsenosť s tvorbou reportov je výhodou
- Komunikatívnosť, analytické myslenie a zmysel pre detail
- Plynulá znalosť anglického aj ruského jazyka- každodenná komunikácia s dodávateľmi a klientmi
- Skúsenosť s administratívnymi úlohami je výhodou
- Znalosť MS Excel- sum, sumif, average, vlookup
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- Skúsenosť s tvorbou reportov je výhodou
- Komunikatívnosť, analytické myslenie a zmysel pre detail
Benefity
Spoločnosť ponúka rôzne finančné aj nefinančné benefity ako napríklad 13.plat, možnosť pracovať z domu alebo flexibilný pracovný čas. Všetky benefity Vám budú predstavené samotnou spoločnosťou na osobnom pohovore.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3789938
Megjelentetés dátuma: 17.10.2019
2019-10-17
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)