Administratíva a podpora dodávateľov

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)

Hľadáte si prácu v administratíve technickejšieho zamerania?

Vašou pracovnou náplňou by bolo:

- Spracovávanie údajov o dodávateľoch do systému spoločnosti
- Preklápanie údajov už aktuálnych dodávateľov z aktuálneho systému do nového
- Podpora interným aj externým partnerom v prípade nefunkčnosti alebo iných otázok

Požadujeme

Požiadavky na vhodného kandidáta:

- Minimálne 6 mesačná skúsenosť v administratíve (master data, processing dát/dokumentov a pod.)
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2- schopnosť plynulo komunikovať, spontánne reagovať
- Znalosť programu SAP je výhodou
- Dobré komunikačné zručnosti, zmysel pre detail

Benefity

Finančné aj nefinančné benefity Vám budú predstavené na osobnom pohovore samotnou spoločnosťou.

Informácie

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.

Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3782922  Megjelentetés dátuma: 9.10.2019  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1000 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)