Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Spravuj pohľadávky odberateľov a využi francúzsky jazyk
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Kvalita vzťahov je v obchode jeden z najcennejších artiklov. Je ťažké ich získať, no je ešte ťažšie udržať ich. A práve dodávateľsko-odberateľských vzťahov sa týka aj táto pracovná pozícia. Hľadáme človeka, ktorý zastreší agendu pohľadávok a bude manažovať vlastné portfólio odberateľov a ich obchodných účtov. Ak ovládaš anglický a francúzsky jazyk a rád/rada komunikuješ, táto pozícia môže byť práve to, čo hľadáš.
Proces na danej pracovnej pozícii vyzerá nasledovne. Pokiaľ sú pohľadávky uhrádzané v rámci lehoty splatnosti, celý kolobeh funguje tak ako má. Tovary sa dodávajú, faktúry sa vystavujú, úhrady prichádzajú a celý proces sa opakuje. Kolobeh sa ale narúša v prípade, ak úhrada od odberateľa neprichádza. No a práve tu sa ukáže dôležitosť tvojej práce. Budeš mať na starosti najmä:
- Manažovanie vlastného portfólia odberateľských účtov najmä na francúzskom trhu, vytváranie a udržiavanie silného obchodného vzťahu a reprezentovanie spoločnosti navonok
- Aktívnu komunikáciu a investigatívu rôznych nezrovnalostí, ktoré môžu nastať – faktúra mohla byť uhradená, ale na nesprávny účet, prípadne v nesprávnej sume, bol nastavený nesprávny termín splatnosti, alebo sa na platbu úplne ľudsky zabudlo
- V prípade ak odberateľ z nejakého dôvodu platbu jednoducho uhradiť nemôže, si práve ty tým profesionálom, ktorý v rámci dobrých obchodných vzťahov hľadá možné riešenie situácie ako napr. vzájomné započítanie pohľadávky, jej kapitalizácia, odpis a pod.
- Pri dohľadaní a náprave platieb budeš spolupracovať s viacerými oddeleniami a kolegami spoločnosti po celom svete
Proces na danej pracovnej pozícii vyzerá nasledovne. Pokiaľ sú pohľadávky uhrádzané v rámci lehoty splatnosti, celý kolobeh funguje tak ako má. Tovary sa dodávajú, faktúry sa vystavujú, úhrady prichádzajú a celý proces sa opakuje. Kolobeh sa ale narúša v prípade, ak úhrada od odberateľa neprichádza. No a práve tu sa ukáže dôležitosť tvojej práce. Budeš mať na starosti najmä:
- Manažovanie vlastného portfólia odberateľských účtov najmä na francúzskom trhu, vytváranie a udržiavanie silného obchodného vzťahu a reprezentovanie spoločnosti navonok
- Aktívnu komunikáciu a investigatívu rôznych nezrovnalostí, ktoré môžu nastať – faktúra mohla byť uhradená, ale na nesprávny účet, prípadne v nesprávnej sume, bol nastavený nesprávny termín splatnosti, alebo sa na platbu úplne ľudsky zabudlo
- V prípade ak odberateľ z nejakého dôvodu platbu jednoducho uhradiť nemôže, si práve ty tým profesionálom, ktorý v rámci dobrých obchodných vzťahov hľadá možné riešenie situácie ako napr. vzájomné započítanie pohľadávky, jej kapitalizácia, odpis a pod.
- Pri dohľadaní a náprave platieb budeš spolupracovať s viacerými oddeleniami a kolegami spoločnosti po celom svete
Požadujeme
Ak ťa pozícia zaujala a spĺňaš nasledovné kritériá, radi sa s tebou stretneme osobne.
- Aktívna znalosť francúzskeho jazyka na úrovni C1 – francúzštinou budeš primárne reprezentovať našu spoločnosť v obchodnej komunikácii čiže tu naozaj nie je priestor na omyl, pri angličtine sú požiadavky benevolentnejšie na úrovni B2
- Vzdelanie v oblasti ekonómie a financií budú pre teba veľkou výhodou vzhľadom na ekonomickú terminológiu, nie je to však podmienkou
- Pozícia so sebou prináša veľkú zodpovednosť a preto je veľkou výhodou, ak už za sebou máš relevantné pracovné skúsenosti ideálne z medzinárodného prostredia centier zdieľaných služieb so zameraním na administratívnu agendu či platby
- Prioritizácia úloh a silný time management budú tvojimi veľkými výsadami, je taktiež výborné ak rád/rada hľadáš nezrovnalosti a máš veľký zmysel pre detail
- Aktívna znalosť francúzskeho jazyka na úrovni C1 – francúzštinou budeš primárne reprezentovať našu spoločnosť v obchodnej komunikácii čiže tu naozaj nie je priestor na omyl, pri angličtine sú požiadavky benevolentnejšie na úrovni B2
- Vzdelanie v oblasti ekonómie a financií budú pre teba veľkou výhodou vzhľadom na ekonomickú terminológiu, nie je to však podmienkou
- Pozícia so sebou prináša veľkú zodpovednosť a preto je veľkou výhodou, ak už za sebou máš relevantné pracovné skúsenosti ideálne z medzinárodného prostredia centier zdieľaných služieb so zameraním na administratívnu agendu či platby
- Prioritizácia úloh a silný time management budú tvojimi veľkými výsadami, je taktiež výborné ak rád/rada hľadáš nezrovnalosti a máš veľký zmysel pre detail
Benefity
- 13. plat
- Referral bonus
- Home office
- Extra príspevok na stravné lístky
- Možnosť relokačného bonusu
- Referral bonus
- Home office
- Extra príspevok na stravné lístky
- Možnosť relokačného bonusu
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3781262
Megjelentetés dátuma: 7.10.2019
2019-10-07
Régió: Bratislava Pozíció: Referent správy pohľadávok Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1200 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)