Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Account management v bankovom prostredí
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Rád analyzuješ problémy a ešte radšej ich riešiš?
Si dynamický a komunikatívny človek, ktorý sa nebojí výziev?
Multitasking ti nerobí žiaden problém a túžiš po zodpovednej práci v medzinárodnej spoločnosti?
Ak áno, určite čítaj ďalej!
Hľadáme človeka, ktorý by s úsmevom riešil nasledovné činnosti:
- starostlivosť o vlastné portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s VIP klientom
- komunikácia s klientami v rámci Európy, riešenie ich problémov a žiadostí
- poskytovanie technického a funkčného supportu
- komunikácia s inými oddeleniami
Si dynamický a komunikatívny človek, ktorý sa nebojí výziev?
Multitasking ti nerobí žiaden problém a túžiš po zodpovednej práci v medzinárodnej spoločnosti?
Ak áno, určite čítaj ďalej!
Hľadáme človeka, ktorý by s úsmevom riešil nasledovné činnosti:
- starostlivosť o vlastné portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s VIP klientom
- komunikácia s klientami v rámci Európy, riešenie ich problémov a žiadostí
- poskytovanie technického a funkčného supportu
- komunikácia s inými oddeleniami
Požadujeme
Požiadavky na vhodného kandidáta:
- ovládaš anglický jazyk na pokročilej úrovni (C1)
- ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- máš aspoň ročné skúsenosti na podobnej pozícií (zákaznícka podpora a podovné)
- skúsenosti s client-servisom, administratívou a "problem-solving issues"
- si proaktívny a tímový hráč, odolný voči stresu
- máš skvelé komunikačné zručnosti, si pozorný a empatický človek
- ovládaš anglický jazyk na pokročilej úrovni (C1)
- ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- máš aspoň ročné skúsenosti na podobnej pozícií (zákaznícka podpora a podovné)
- skúsenosti s client-servisom, administratívou a "problem-solving issues"
- si proaktívny a tímový hráč, odolný voči stresu
- máš skvelé komunikačné zručnosti, si pozorný a empatický človek
Benefity
- Príspevok na stravné lístky
- Systém cafeteria
- Referral bonus
- Bonus pri narodení dieťaťa a pri svadbe
- Home office
- Jazykové kurzy a školenia
- Rodinný deň a športový deň
- Systém cafeteria
- Referral bonus
- Bonus pri narodení dieťaťa a pri svadbe
- Home office
- Jazykové kurzy a školenia
- Rodinný deň a športový deň
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3757963
Megjelentetés dátuma: 9.9.2019
2019-09-09
Régió: Bratislava Pozíció: Account manager, Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1200 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)