Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Globálna podpora pre medzinárodný trh na oddelení logistiky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1150 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1150 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Ak ťa zaujíma práca na oddelení logistiky, máš skúsenosti v oblasti administratívy a nevadí ti pracovať na striedavý pracovný čas, si ten pravý koho hľadáme ! Pracuj pre americkú spoločnosť.
Medzi tvoje zodpovednosti bude patriť:
- Zodpovednosť za evidenciu stavu zásob na sklade
- Práca s objednávkami a evidencia dát v internom systéme
- Zodpovednosť za aktualizáciu interných databáz
- Mailová a telefonická komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi
- Aktívna spolupráca s kolegami na technickom, zákazníckom a nákupnom oddelení
Striedavý pracovný čas:
1 týždeň denná smena: 9:00 - 17:30
1 týždeň večerná smena 14:30 – 23:00 nadštandardné príplatky za večernú smenu
Medzi tvoje zodpovednosti bude patriť:
- Zodpovednosť za evidenciu stavu zásob na sklade
- Práca s objednávkami a evidencia dát v internom systéme
- Zodpovednosť za aktualizáciu interných databáz
- Mailová a telefonická komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi
- Aktívna spolupráca s kolegami na technickom, zákazníckom a nákupnom oddelení
Striedavý pracovný čas:
1 týždeň denná smena: 9:00 - 17:30
1 týždeň večerná smena 14:30 – 23:00 nadštandardné príplatky za večernú smenu
Požadujeme
Vhodný kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- VŠ vzdelanie
- Pracovné skúsenosti v administratíve, prípadne v oblasti logistiky výhodou
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2
- Aktívna znalosť MS Excel
- Analytické myslenie
- Výborne komunikačné schopnosti
- Odolnosť voči stresu
- Proaktivita
- VŠ vzdelanie
- Pracovné skúsenosti v administratíve, prípadne v oblasti logistiky výhodou
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2
- Aktívna znalosť MS Excel
- Analytické myslenie
- Výborne komunikačné schopnosti
- Odolnosť voči stresu
- Proaktivita
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavý balíček benefitov:
- Jazykové kurzy
- Nadštandardné preplácanie nadčasov
- 5 dní 100% hradenej PN
- Vstupenky do kina
- Poukazy do fitnescentra
- Možnosť kariérneho rastu
- Teambuildingové akcie
- Jazykové kurzy
- Nadštandardné preplácanie nadčasov
- 5 dní 100% hradenej PN
- Vstupenky do kina
- Poukazy do fitnescentra
- Možnosť kariérneho rastu
- Teambuildingové akcie
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3598186
Megjelentetés dátuma: 11.2.2019
2019-02-11
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Logistik Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1150 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)