Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR Shared Services Specialist
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1100 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Hľadáme šikovných absolventov na pozíciu HR SHARED SERVICES SPECIALIST. Ak chceš pracovať v medzinárodnom prostredí, láka ťa HR oblasť a chceš aktívne využívať anglický jazyk, pošli nám svoje CV ! Budeš pracovať v mladom a dynamickom kolektíve v centre mesta u jedného z najlepších zamestnávateľov v Bratislave.
Tvojou úlohou bude:
- Globálna rola v rámci objednávok pracovných zariadení pre zamestnancov
- Spolupráca s kolegami na IT, finance, prucerement oddelení a taktiež s medzinárodným manažmentom spoločnosti
- Práca v internom systéme
- Aktívna účasť na rôznych HR projektoch
- Každodenná komunikácia v anglickom jazyku
- Reporting
Nástup: január 2019
Pracovný čas : štandardne cca 8.30 - 17.00 hod., jeden týždeň v mesiaci 11.00 - 20.00 hod.
Tvojou úlohou bude:
- Globálna rola v rámci objednávok pracovných zariadení pre zamestnancov
- Spolupráca s kolegami na IT, finance, prucerement oddelení a taktiež s medzinárodným manažmentom spoločnosti
- Práca v internom systéme
- Aktívna účasť na rôznych HR projektoch
- Každodenná komunikácia v anglickom jazyku
- Reporting
Nástup: január 2019
Pracovný čas : štandardne cca 8.30 - 17.00 hod., jeden týždeň v mesiaci 11.00 - 20.00 hod.
Požadujeme
Úspešný kandidát na pozíciu HR SUPPORT by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (úroveň B2) - budeš každý deň komunikovať v angličtine s kolegami ako aj manažérmi zo zaharničia
- Skúsenosť s ERAZMUS alebo Work & Travel výhodou - budeš pracovať v medzinárodnom tíme
- Pracovné skúsenosti v administratíve alebo iné nadštandardné aktivity a projekty počas štúdia výhodou
- Motivácia pre administratívnu prácu na personálnom oddelení
- Dynamická a komunikatívna povaha, tímový duch, ochota učiť sa
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (úroveň B2) - budeš každý deň komunikovať v angličtine s kolegami ako aj manažérmi zo zaharničia
- Skúsenosť s ERAZMUS alebo Work & Travel výhodou - budeš pracovať v medzinárodnom tíme
- Pracovné skúsenosti v administratíve alebo iné nadštandardné aktivity a projekty počas štúdia výhodou
- Motivácia pre administratívnu prácu na personálnom oddelení
- Dynamická a komunikatívna povaha, tímový duch, ochota učiť sa
Benefity
Spoločnosť ponúka tieto benefity:
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plnephradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plnephradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3552503
Megjelentetés dátuma: 3.12.2018
2018-12-03
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1100 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)