Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Zaujíma ťa BANKOVNÍCTVO? Hľadáme aktívnych MAĎARČINÁROV!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Chceš aktívne využívať Maďarský a Anglický jazyk na dennej báze a využiť zároveň poznatky z Vysokej školy? Je budovanie vzťahu so zákazníkom Tvoja obľúbená parketa? Ak sa navyše rád učíš novým veciam v rámci komplexného zaškolenia a dokážeš ich hneď aplikovať v praxi, tak máme pozíciu práve pre Teba.
Na pozícií budeš zodpovedný za:
- Starostlivosť o pridelené portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s klientom
- Komunikáciu s klientmi v rámci Európy v Maďarskom a Anglickom jazyku
- Profesionálne poradenstvo v oblasti produktov a služieb (využiješ poznatky z Vysokej školy prípadne praxe z banky)
- Technickú podporu pri otázkach ohľadom novej aplikácie (po dôkladnom komplexnom zaškolení)
- Práca v internom systéme a ad- hoc administratívne úlohy spojené s podporou
Na pozícií budeš zodpovedný za:
- Starostlivosť o pridelené portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s klientom
- Komunikáciu s klientmi v rámci Európy v Maďarskom a Anglickom jazyku
- Profesionálne poradenstvo v oblasti produktov a služieb (využiješ poznatky z Vysokej školy prípadne praxe z banky)
- Technickú podporu pri otázkach ohľadom novej aplikácie (po dôkladnom komplexnom zaškolení)
- Práca v internom systéme a ad- hoc administratívne úlohy spojené s podporou
Požadujeme
Požiadavky:
- Aktívna znalosť Anglického a Maďarského jazyka (C1), ktorý budeš využívať pri telefonickej a emailovej komunikácií s klientom (pozícia NIE JE CALL CENTRUM)
- Ukončené vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti zákazníckeho servisu – min. 6 mesiacov je podmienkou
- Predchádzajúca skúsenosť z bankového prostredia a znalosť produktov je výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti, pro klientsky prístup, empatia a flexibilita
- Základná užívateľská znalosť balíčka MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) pre občasné využitie
- Aktívna znalosť Anglického a Maďarského jazyka (C1), ktorý budeš využívať pri telefonickej a emailovej komunikácií s klientom (pozícia NIE JE CALL CENTRUM)
- Ukončené vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti zákazníckeho servisu – min. 6 mesiacov je podmienkou
- Predchádzajúca skúsenosť z bankového prostredia a znalosť produktov je výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti, pro klientsky prístup, empatia a flexibilita
- Základná užívateľská znalosť balíčka MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) pre občasné využitie
Benefity
- Sick days
- Príspevok na stravné lístky
- Systém cafeteria
- Referral bonus
- Bonus pri narodení dieťaťa a pri svadbe
- Home office
- Jazykové kurzy a školenia
- Rodinný deň a športový deň
- Príspevok na stravné lístky
- Systém cafeteria
- Referral bonus
- Bonus pri narodení dieťaťa a pri svadbe
- Home office
- Jazykové kurzy a školenia
- Rodinný deň a športový deň
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3549764
Megjelentetés dátuma: 29.11.2018
2018-11-29
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)