Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista klientských účtov s francúzskym jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1000 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1000 - 1000 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Chceš rozbehnúť svoju kariéru v oblasti financií a fakturácie, ale myslíš si, že nemáš dostatok skúseností? Žiadny strach! Máme pre teba príležitosť kde naštartuješ svoju kariéru na zaujímavej pozícií, ktorá je vhodná aj pre čerstvých absolvenstov.
Čo budeš robiť na tejto zaujímavej pozícií?
- Budeš mať zodpovednosť za komunikáciu so zákazníkmi z francúzsky hovoriacich krajín
- Budeš sledovať medzinárodné platby a a zákaznícke účty klientov
- Budeš riešiť situácie kde vznikol finančný rozdiel vo faktúrach
- Budeš kontaktovať klientov a snažiť sa im pomôcť vyriešiť ich situáciu
Čo budeš robiť na tejto zaujímavej pozícií?
- Budeš mať zodpovednosť za komunikáciu so zákazníkmi z francúzsky hovoriacich krajín
- Budeš sledovať medzinárodné platby a a zákaznícke účty klientov
- Budeš riešiť situácie kde vznikol finančný rozdiel vo faktúrach
- Budeš kontaktovať klientov a snažiť sa im pomôcť vyriešiť ich situáciu
Požadujeme
Takže, hľadáme niekoho KTO:
- Má ukončenú minimálne strednú školu s ekonomickým zameraním
- Hovorí francúzskym jazykom na úrovni (B2) a anglickým jazykom na úrovni (B1), pretože bude komunikovať s klientami z francúzkeho trhu
- Má aspoň polročnú skúsenosť z administratívy alebo zákazníckeho servisu
- Vie, ako komunikovať so zákazníkmi
* Zo zákona musíme zverejňovať základnú zložku mzdy (minimálny plat) pre inzerované pozície. Pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, kvalifikáciu a skúsenosti v našom balíku odmien alebo pri ponuke inej pracovnej pozície. Naša filozofia odmeňovania je platiť spravodlivo a to aj so zreteľom na situáciu na trhu a hodnotu, ktorú môžu zamestnanci priniesť spoločnosti.
- Má ukončenú minimálne strednú školu s ekonomickým zameraním
- Hovorí francúzskym jazykom na úrovni (B2) a anglickým jazykom na úrovni (B1), pretože bude komunikovať s klientami z francúzkeho trhu
- Má aspoň polročnú skúsenosť z administratívy alebo zákazníckeho servisu
- Vie, ako komunikovať so zákazníkmi
* Zo zákona musíme zverejňovať základnú zložku mzdy (minimálny plat) pre inzerované pozície. Pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, kvalifikáciu a skúsenosti v našom balíku odmien alebo pri ponuke inej pracovnej pozície. Naša filozofia odmeňovania je platiť spravodlivo a to aj so zreteľom na situáciu na trhu a hodnotu, ktorú môžu zamestnanci priniesť spoločnosti.
Benefity
- 13 plat, ktorý je rovný výške mesačného platu
- Extra príplatok na stravné
- Životné poistenie
- Balíček starostlivosti o zdravie
- Príspevok na presťahovanie za prácou
- Sick days
- Home Office
- Extra príplatok na stravné
- Životné poistenie
- Balíček starostlivosti o zdravie
- Príspevok na presťahovanie za prácou
- Sick days
- Home Office
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3466156
Megjelentetés dátuma: 8.8.2018
2018-08-08
Régió: Bratislava Pozíció: Back office špecialista, Klientský pracovník, Referent správy pohľadávok Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1000 - 1000 € (+ prípadné ďalšie odmeny)