Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Baví ťa práca executive asistentky a angličtina ti nerobí problém? Pošli nám CV!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1300 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1300 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Hľadáme šikovnú a dynamickú service asistentku, ktorá hravo zvládne organizáciu stretnutí, starostlivosť o obchodných partnerov a bude mať pod kontrolou zabezpečenie hladkého chodu kancelárie.
Náplň práce:
- Podporné činnosti v rámci Travel manažmentu
- Zúčastňovanie sa na pravidelných interných meetingoch a príprava prezentácií pre lokálne a medzinárodné stretnutia
- Office management
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a príprava občerstvenia
- Telefonická podpora service manažmentu
Náplň práce:
- Podporné činnosti v rámci Travel manažmentu
- Zúčastňovanie sa na pravidelných interných meetingoch a príprava prezentácií pre lokálne a medzinárodné stretnutia
- Office management
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a príprava občerstvenia
- Telefonická podpora service manažmentu
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá:
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (B2), ktorý využijete pri každodennej komunikácii v písomnej a hovorenej forme je MUST
- Ukončené VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti TRAVEL manažmentu (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených)
- Minimálne 2 ročná skúsenosť s prácou executive asistentky je MUST
- Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu
- Keď je potreba, vieš potiahnuť aj nad rámec pracovného času
- Užívateľská znalosť MS Word, Excel, Outlook
Nie ste vhodným kandidátom na túto pozíciu? Odporučte nám svojho známeho, ktorého umiestnime k nášmu klientovi a získajte 100 EUR poukážku! Pre viac informácií ma môžete kontaktovať na [email protected]
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (B2), ktorý využijete pri každodennej komunikácii v písomnej a hovorenej forme je MUST
- Ukončené VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti TRAVEL manažmentu (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených)
- Minimálne 2 ročná skúsenosť s prácou executive asistentky je MUST
- Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu
- Keď je potreba, vieš potiahnuť aj nad rámec pracovného času
- Užívateľská znalosť MS Word, Excel, Outlook
Nie ste vhodným kandidátom na túto pozíciu? Odporučte nám svojho známeho, ktorého umiestnime k nášmu klientovi a získajte 100 EUR poukážku! Pre viac informácií ma môžete kontaktovať na [email protected]
Benefity
- Práca pre medzinárodnú spoločnosť
- Nadštandardné ohodnotenie
- Zamestnanecké výhody
- Možnosť kariérneho rastu
- Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme
- Nadštandardné ohodnotenie
- Zamestnanecké výhody
- Možnosť kariérneho rastu
- Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3464545
Megjelentetés dátuma: 6.8.2018
2018-08-06
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1300 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)