Referent zákazníckeho centra

Miesto práce
okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)

- riešenie komplexných požiadaviek zákazníka
- priama komunikácia so zákazníkom a udržiavanie výborných vzťahov
- technická podpora výroby
- aktívna komunikácia s distribútormi
- komplexné riadenie objednávok
- spracovanie cenových ponúk, ich aktualizácia (telefonické spracovanie)
- plánovanie objednávok podľa SLA
- spájanie obchodných zástupcov a zákazníkov pri riešení otázok
- aktívna účasť na projektoch
- úzka spolupráca s ostatnými oddelenia pri riešení úloh

Požadujeme

- VŠ vzdelanie (min. Bc.)
- 3 roky skúsenosti so zákazníckym servisom vo výrobnej spoločnosti (prípadne skúsenosti na oddelení predaja vo výrobnej spoločnosti)
- silné organizačné zručnosti
- komunikačné zručnosti
- rychle rozhodovanie
- samostatnosť
- tímový hráč
- AJ slovom aj písmom
- MS Office

Informácie

Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=email
ID: 3417141  Megjelentetés dátuma: 11.6.2018  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1200 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)