HR generalist

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Máte skúsenosti s komplexnými HR procesmi? Vyznáte sa v zákonníku práce? Viete čo všetko obnáša personálna administratíva? Ovládate anglický jazyk na pokročilej úrovni? Ste odvážny a samostatný? Tak toto je príležitosť práve pre Vás.

Jeden z naších klientov, ktorým je medzinárodna a celosovetovo známa spoločnosť, hľadá šikovného kandidáta, ktorý by viedol HR agendu a zastával pozíciu HR GENERALIST

Hlavná pracovná naplň:

- vykonávanie personálnej činnosti súvisiacej s pracovným pomerom – vznik, zmena a skončenie pracovného pomeru
- koordinácia hodnotiaceho a výberového systému- komunikácia s personálnymi agentúrami, vedenie interview, assessment centier, výber kandidátov v spolupráci s nadriadeným pozície
- zodpovednost za vzdelávací proces a onboarding novýc zamestnancov
- vedenie a spravovanie databázy personálnych spisov všetkých zamestnancov
- spolupodieľa sa na spolupráci so zástupcami zamestnancov
- dohliadanie na dodržiavanie zákonných požiadaviek pri práci s osobnými údajmi
u zamestnávateľa

Požadujeme

Úspešný kandidát by mal mať:

- prax v oblasti personalistiky minimálne 3 roky
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni - denna komunikácia s vedením spoločnosti v anglickom jazyku
- ochota učiť sa a napredovať
- veľmi dobré organizačné schopnosti
- pozitívne myslenie a priateľské vytsupovanie

Informácie

Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.

Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.



Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.



Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=engineering
ID: 3307745  Megjelentetés dátuma: 12.2.2018  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.