Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Baví ťa práca asistentky a angličtina ti nerobí problém? pošli nám cv!
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Pre nášho klienta, ktorým je medzinárodná spoločnosť hľadáme šikovnú a dynamickú asistentku, ktorá hravo zvládne organizáciu stretnutí, starostlivosť o obchodných partnerov a bude mať pod kontrolou zabezpečenie hladkého chodu kancelárie.
Náplň práce:
- Podporné činnosti v rámci Travel manažmentu
- Office management
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a príprava občerstvenia
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Starostlivosť o priestory recepcie
Náplň práce:
- Podporné činnosti v rámci Travel manažmentu
- Office management
- Koordinácia termínov stretnutí a miestností
- Organizácia meetingov a porád s obchodnými partnermi
- Administratívna podpora podľa pokynov nadriadeného
- Prijímanie návštev a príprava občerstvenia
- Objednávanie kancelárskych potrieb
- Starostlivosť o priestory recepcie
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá:
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka je MUST
- Ukončené VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti TRAVEL manažmentu (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených)
- Minimálne ročná skúsenosť s prácou asistentky je MUST
- Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu
- Užívateľská znalosť MS Word, Excel, Outlook
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka je MUST
- Ukončené VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti TRAVEL manažmentu (Objednávanie hotelov a letenie pre nadriadených)
- Minimálne ročná skúsenosť s prácou asistentky je MUST
- Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu
- Užívateľská znalosť MS Word, Excel, Outlook
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 2831652
Megjelentetés dátuma: 29.11.2016
2016-11-29
Régió: Bratislavský kraj Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.