Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR špecialista kontaktu pre zahraničné oddelenia
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Pre nášho klienta, renomovanú medzinárodnú spoločnosť, hľadáme kandidátov, ktorí budú kontaktnou osobou pre všetky otázky týkajúce sa oblasti HR.
Vašimi zodpovednosťami bude:
- Zastrešovanie životného cyklu zamestnanca, spracovanie zmluvy,osobných údajov, dopytovanie chýbajúcich údajov a podkladov, spracovanie zmien (dodatkov, zvyšovanie platu, ukončenie pracovného pomeru a pod.)
- Podpora zamestnancov zo zahraničia ohľadne HR otázok
- Administrácia chýb v systéme, práca v SAP
- Častá komunikácia s rôznymi zahraničnými pobočkami telefonicky aj písomne
- Ad Hoc úlohy
Vašimi zodpovednosťami bude:
- Zastrešovanie životného cyklu zamestnanca, spracovanie zmluvy,osobných údajov, dopytovanie chýbajúcich údajov a podkladov, spracovanie zmien (dodatkov, zvyšovanie platu, ukončenie pracovného pomeru a pod.)
- Podpora zamestnancov zo zahraničia ohľadne HR otázok
- Administrácia chýb v systéme, práca v SAP
- Častá komunikácia s rôznymi zahraničnými pobočkami telefonicky aj písomne
- Ad Hoc úlohy
Požadujeme
Spoločnosť vyžaduje:
- Komunikatívna úroveň anglického a nemeckého jazyka
- Skúsenosti v rámci customer servisu, administratívy alebo HR sú veľkou výhodou
- Ochota učiť sa novým veciam, precíznosť, komunikatívnosť, schopnosť pracovať pod stresom
- MS Excel a Word na užívateľskej úrovni, SAP je výhodou
- Komunikatívna úroveň anglického a nemeckého jazyka
- Skúsenosti v rámci customer servisu, administratívy alebo HR sú veľkou výhodou
- Ochota učiť sa novým veciam, precíznosť, komunikatívnosť, schopnosť pracovať pod stresom
- MS Excel a Word na užívateľskej úrovni, SAP je výhodou
Benefity
Spoločnosť ponúka finančné a nefinančné benefity, zľavy na produkty spoločnosti, preplácané nadčasy, prepracovaný systém vzdelávania a odborného rastu a stabilné zázemie.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 2749485
Megjelentetés dátuma: 4.10.2016
2016-10-04
Régió: Bratislava, Bratislavský kraj Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.