Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Chceš využiť svoju ruštinu a pracovať v administratíve?
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1100 EUR/mesiac
900 - 1100 EUR/mesiac
Ak rád pracuješ s dátami a zároveň chceš aktívne využívať vedomosť ruského jazyka v internej komunikácii, renomovaná medzinárodná spoločnosť hľadá práve teba!
Čo budeš mať na starosti:
- Administratívna podpora pre kolegov z rusky hovoriacich krajín
- Zodpovednosť za end-to-end objednávkový proces
- Spracovanie, kontrola a evidencia faktúr
- Spracovanie údajov nových zákazníkov
- Tvorba analýz a reporting
- Komunikácia s jednotlivými oddeleniami spoločnosti
Čo budeš mať na starosti:
- Administratívna podpora pre kolegov z rusky hovoriacich krajín
- Zodpovednosť za end-to-end objednávkový proces
- Spracovanie, kontrola a evidencia faktúr
- Spracovanie údajov nových zákazníkov
- Tvorba analýz a reporting
- Komunikácia s jednotlivými oddeleniami spoločnosti
Požadujeme
Požiadavky:
- SŠ/VŠ vzdelanie s ekonomickým zameraním
- Aktívna znalosť ruského (slovom i písmom) a anglického jazyka (mierne pokročilá)
- Dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Komunikačné a organizačné schopnosti
- Skúsenosť v administratíve výhodou
- Zmysel pre detail
- Motivácia učiť sa nové veci
- SŠ/VŠ vzdelanie s ekonomickým zameraním
- Aktívna znalosť ruského (slovom i písmom) a anglického jazyka (mierne pokročilá)
- Dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Komunikačné a organizačné schopnosti
- Skúsenosť v administratíve výhodou
- Zmysel pre detail
- Motivácia učiť sa nové veci
Benefity
Spoločnosť ponúka atraktívne zamestnanecké výhody, neformálne pracovné prostredie a priestor pre uplatnenie vlastných nápadov, schopností a iniciatívy. Okrem spomínaných výhod spoločnosť ponúka úspešným kandidátom aj balíček rôznych benefitov.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 1717831
Megjelentetés dátuma: 19.4.2014
2014-04-19
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista fakturácie a platieb Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 900 - 1100 EUR/mesiac