Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Zákaznícka podpora na účtovnom oddelení (taliansky jazyk)
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Vidíš sa v práci, kde pracuješ s faktúrami, dátami a zároveň komunikuješ v cudzých jazykoch? Si motivovaný pre účtovníctvo a chceš vedieť ako funguje v medzináronom prostredí? Náš klient, jedna z najžiadanejších spoločností, ti ponúka pracovnú príležitosť vo svojom tíme junior špecialistov na účtovnom oddelení.
Na tejto pozícii budeš mať na starosti:
- profesionálnu zákaznícku podpora v rámci účtovného oddelenia
- telefonickú a mailovú komunikáciu s internými a externými klientmi
- správu, kontrolu a aktualizáciu dát spojených s došlými faktúrami
- riešenie klientskych požiadaviek v oblasti faktúr a platobných nezrovnalostí
- aktívnu spoluprácu s internými tímami spoločnosti
- práca s viacerými internými systémami
- pravidelné tvorenie reportov
Na tejto pozícii budeš mať na starosti:
- profesionálnu zákaznícku podpora v rámci účtovného oddelenia
- telefonickú a mailovú komunikáciu s internými a externými klientmi
- správu, kontrolu a aktualizáciu dát spojených s došlými faktúrami
- riešenie klientskych požiadaviek v oblasti faktúr a platobných nezrovnalostí
- aktívnu spoluprácu s internými tímami spoločnosti
- práca s viacerými internými systémami
- pravidelné tvorenie reportov
Požadujeme
Na túto pozíciu potrebuješ:
- ukončené SŠ/VŠ ekonomického smeru
- plynulá znalosť anglického jazyka a talianskeho jazyka (slovom i písmom)
- prax v oblasti customer care/účtovníctve/administratíve veľkou výhodou
- znalosť MS Office
- zákaznícka orientáciu
- ukončené SŠ/VŠ ekonomického smeru
- plynulá znalosť anglického jazyka a talianskeho jazyka (slovom i písmom)
- prax v oblasti customer care/účtovníctve/administratíve veľkou výhodou
- znalosť MS Office
- zákaznícka orientáciu
Benefity
Spoločnosť ďalej ponúka zaujímavý systém firemných výhod, možnosť odborného a profesionálneho rastu, zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
plus
13. garantovaný plat
ročné prehodnocovanie platov
jazykové kurzy
školenia a tréningy
vstup do fitness centra
plus
13. garantovaný plat
ročné prehodnocovanie platov
jazykové kurzy
školenia a tréningy
vstup do fitness centra
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/financie-bankovnictvo-a-uctovnictvo/
ID: 1713344
Megjelentetés dátuma: 10.4.2014
2014-04-10
Régió: Bratislavský kraj Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Špecialista fakturácie a platieb, Telefonický operátor Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.