Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Back-Office Manager
GPM group s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacvýška mzdy závisí od druhu pracovného pomeru a skúseností kandidáta
1 300 EUR/mesiacvýška mzdy závisí od druhu pracovného pomeru a skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexná zodpovednosť za vedenie oddelenia back-office
- administratívna a organizačná podpora, aktívna asistencia nadriadeným
- pravidelná komunikácia s internými a externými klientmi v slovenskom a anglickom jazyku (tel., email)
- pravidelná kontrola údajov a dát, ich aktualizácia a archivácia v súlade s internými predpismi
- evidencia firemnej korešpondencie ( maily, pošta)
- evidencia obchodných stretnutí
- príprava podkladov na stretnutia, aktívna účasť, reporting
- správa a aktualizácia firemných sociálnych sietí
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
- administratívna a organizačná podpora, aktívna asistencia nadriadeným
- pravidelná komunikácia s internými a externými klientmi v slovenskom a anglickom jazyku (tel., email)
- pravidelná kontrola údajov a dát, ich aktualizácia a archivácia v súlade s internými predpismi
- evidencia firemnej korešpondencie ( maily, pošta)
- evidencia obchodných stretnutí
- príprava podkladov na stretnutia, aktívna účasť, reporting
- správa a aktualizácia firemných sociálnych sietí
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť osobného a profesionálneho rastu
- teambuildingy
- práca v príjemnom a stabilnom kolektíve
- motivačné finančné ohodnotenie podľa výkonu
- práca v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti
- služobný telefón, notebook
- školenia, vzdelávanie a príjemné firemné prostredie
- stravné lístky
- flexibilný pracovný čas, homeoffice
- teambuildingy
- práca v príjemnom a stabilnom kolektíve
- motivačné finančné ohodnotenie podľa výkonu
- práca v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti
- služobný telefón, notebook
- školenia, vzdelávanie a príjemné firemné prostredie
- stravné lístky
- flexibilný pracovný čas, homeoffice
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí budú najviac vyhovovať našim kritériám. Za Vaše životopisy vopred ďakujeme. Pre viac informácií o našom tíme navštívte www.planinfy.com .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Mac OS - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Adobe Photoshop - Základy
Sketch - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Adobe Photoshop - Základy
Sketch - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Členovia nášho tímu sú profesionáli v odbore s vysokým pracovným nasadením, ktoré očakávame aj od Vás. Zmysel pre humor nám však nechýba a vieme sa aj poriadne zabaviť. Ak spĺňate naše požiadavky zašlite nám Váš štruktúrovaný životopis s aktuálnou fotografiou v slovenskom alebo anglickom jazyku. Znalosť z oblasti marketingu, obchodu a finančných produktov je výhodou, nie však podmienkou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť GPM group s.r.o bola založená v roku 2016, sme mladá inovatívna spoločnosť, zameraná na nové technológie pre finančný trh. Hlavnou činnosťou našej spoločnosti je vývoj poradenského softvéru, ktorý sme úspešne uviedli na trh a je dôležitou súčasťou pri porovnávaní jednotlivých finančných produktov v poisťovníctve, bankovníctve a finančnom sprostredkovaní. Druhou dôležitou činnosťou je vzdelávanie, ktoré napomáha správnemu využívaniu našich nástrojov ale aj celkovému zlepšovaniu odbornosti našich klientov.
Naším poslaním je dlhodobo zvyšovať kvalitu finančného sprostredkovania pomocou sofistikovaných online nástrojov a vzdelávania. Našimi hodnotami sú: zmysluplnosť, otvorenosť novým nápadom, férovosť, odbornosť, otvorená komunikácia a dlhodobosť.
Naším poslaním je dlhodobo zvyšovať kvalitu finančného sprostredkovania pomocou sofistikovaných online nástrojov a vzdelávania. Našimi hodnotami sú: zmysluplnosť, otvorenosť novým nápadom, férovosť, odbornosť, otvorená komunikácia a dlhodobosť.
ID: 4060459
Megjelentetés dátuma: 12.4.2021
2021-04-12
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Projektový manažér, Social media specialist Cég: GPM group s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac