Asistent/ka riaditeľa spoločnosti

GoldSafe, a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 100 EUR/mesiac1000 EUR + 13.plat

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Nehľadáme klasickú sekretárku - riaditeľ si vie uvariť kávu aj sám. Výsledok Vašej práce - stanete sa "pravou rukou" riaditeľa spoločnosti.

Čo bude Vašou náplňou práce?
- zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej pracovnej oblasti
- poskytovanie asistenčných prác a administratívnej podpory riaditeľovi spoločnosti vrátane manažovanie pracovného kalendára
- asistencia pri nových projektoch
- účasť na poradách vedenia spoločnosti
- evidencia a triedenie internej firemnej dokumentácie
- evidencia a spracovanie došlej pošty a príprava poštových zásielok na odoslanie
- plnenie bežných operatívnych administratívnych úloh – ako napr. komunikácia s účtovníkom, úradmi a pod.
- telefonická a mailová komunikácia s existujúcimi klientmi a obchodnými partnermi spoločnosti (žiadne zháňanie nových klientov)
- príprava a vedenie štatistík
- prijímanie a organizovanie návštev
- zabezpečenie materiálneho vybavenia kancelárie spoločnosti/ nákup drobného hmotného majetku

Zamestnanecké výhody, benefity

- 13. plat
- 3 preplatené voľné dni k dovolenke navyše
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- možnosť podieľať sa na zavádzaní nových činností zabezpečujúcich vyššiu efektivitu
- pri veľmi dobrých výsledkoch rast kompetencií a finančného ohodnotenia
- práca pre stabilnú spoločnosť (firma je 10 rokov na trhu a jednotka v segmente)
- príjemný pracovný kolektív a šéf
- reprezentatívne pracovné prostredie s vlastnou kanceláriou
- zľavy na firemné produkty alebo služby
- vzdelávacie kurzy

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme schopnú a úspešnú osobnosť, ktorá už vo svojej prechádzajúcej práci dosiahla veľmi dobré výsledky, a ktorá je ochotná výrazne odbremeniť svojho šéfa v administratívnej. komunikačnej a organizačnej oblasti.
Viete si predstaviť , že sa môžete stať pravou rukou svojho nadriadeného? Máte radi samostatnosť a viete prevziať zodpovednosť?
Ponúkame prácu v úspešnej firme (sme jednotka na trhu vo svojom segmente), ktorá expanduje aj do zahraničia. Nehľadáme iba dočasného zamestnanca, hľadáme kolegyňu, ktorá chce byť súčasťou firmy na dlhé obdobie a bude súčasťou rastu spoločnosti.
Nemusíte mať v tejto oblasti veľmi veľké skúsenosti, dôležitá je ochota učiť sa a na sebe pracovať. Od začiatku sa pri výkone tejto pracovnej pozície budete môcť oprieť o pomoc svojho nadriadeného.

Podmienkou zaradenia do výberového konanie je zaslanie životopisu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- lojálnosť
- diskrétnosť
- veľmi dobre komunikačné a organizačné zručnosti
- vysoká miera samostatnosti, precíznosť a flexibilita
- reprezentatívne a príjemné vystupovanie
- prax na podobnej pozícii výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

- Sme najväčší predajca zlata a striebra na Slovensku so 14 ročnou históriou.
- Jednotka na trhu vo svojom segmente.
ID: 3687232  Megjelentetés dátuma: 9.10.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 000 - 1 100 EUR/mesiac1000 EUR + 13.plat