Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR asistent
Golde Lozorno spol. s r. o.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacVýsledná mzda sa bude odvíjať od skúsenosti vybraného kandidáta, súčasťou odmeňovania je aj variabilná zložka podľa výkonu.
1 300 EUR/mesiacVýsledná mzda sa bude odvíjať od skúsenosti vybraného kandidáta, súčasťou odmeňovania je aj variabilná zložka podľa výkonu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho HR tímu (5 ľudí) hľadáme novú parťáčku/parťáka, ktorá/ý by nám pomohli s nasledujúcimi činnosťami:
- podporné a asistentské činnosti pre manažment spoločnosti (spravovanie kalendáru, zasadačiek, občerstvenie a pod.)
- visitor management,
- zabezpečenie kancelárskych potrieb pre celú firmu
- správa objednávok a faktúr, zakladanie nových dodávateľov v systéme
- zabezpečenie agendy vozového parku a prenájmu vozidiel (servis, PHM a pod.)
- reporting, príprava prezentácií
- evidencia pošty
- event management v spolupráci s HR špecialistom (organizácia akcií, zabezpečenie darčekov a pod.)
- spravovanie dochádzky zamestnancov a príprava podkladov k spracovaniu miezd (výplatné pásky, zrážky zo mzdy a pod.)
- agenda stravovacích kariet
- spolupráca pri tvorbe a aktualizácií interných HR smerníc
- správa objednávok HR a EHS oddelenia, vrátanie kontroly prijatých faktúr
- koordinácia lekárskych prehliadok
- participácia na nových HR a EHS projektoch
- podporné a asistentské činnosti pre manažment spoločnosti (spravovanie kalendáru, zasadačiek, občerstvenie a pod.)
- visitor management,
- zabezpečenie kancelárskych potrieb pre celú firmu
- správa objednávok a faktúr, zakladanie nových dodávateľov v systéme
- zabezpečenie agendy vozového parku a prenájmu vozidiel (servis, PHM a pod.)
- reporting, príprava prezentácií
- evidencia pošty
- event management v spolupráci s HR špecialistom (organizácia akcií, zabezpečenie darčekov a pod.)
- spravovanie dochádzky zamestnancov a príprava podkladov k spracovaniu miezd (výplatné pásky, zrážky zo mzdy a pod.)
- agenda stravovacích kariet
- spolupráca pri tvorbe a aktualizácií interných HR smerníc
- správa objednávok HR a EHS oddelenia, vrátanie kontroly prijatých faktúr
- koordinácia lekárskych prehliadok
- participácia na nových HR a EHS projektoch
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame prácu v stabilnej medzinárodnej spoločnosti v dynamickom prostredí automobilového priemyslu. Súčasťou benefitov je:
• príspevok na dochádzanie v závislosti od počtu kilometrov
• stravovacia karta
• bonus za úspešné odporúčanie nového zamestnanca
• variabilná zložka v závislosti od výkonu a dĺžky pracovného pomeru
• športové a spoločenské aktivity
• príspevok na dochádzanie v závislosti od počtu kilometrov
• stravovacia karta
• bonus za úspešné odporúčanie nového zamestnanca
• variabilná zložka v závislosti od výkonu a dĺžky pracovného pomeru
• športové a spoločenské aktivity
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, všetky žiadosti starostlivo posúdime a ozveme sa iba kandidátom, ktorí reflektujú požiadavky v inzeráte. Týchto budeme kontaktovať za účelom výberového konania, pričom určite aspoň jedno stretnutie očakávame fyzicky v našej firme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, ľudské zdroje, pedagogické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme nového člena tímu, ktorý bude mať proaktívny prístup k riešeniu problémov a prichádzať aj s vlastnými návrhmi riešení. Mal by sa orientovať v pracovno-právnej legislatíve, keďže časť jeho práce bude v oblasti HR. Očakávame, že bude schopný efektívne komunikovať s rôznymi biznis partnermi, že bude v rámci tímu spolupracovať aj na témach, ktoré nemusia byť nutne iba jeho, ale zároveň bude samostatný. Schopnosť organizovať, plánovať a priorizovať je základom. Keďže je naša práca v rámci mesiaca nerovnomerná, hľadáme človeka, ktorý nepodlieha ľahko stresu z nárazovej práce.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Golde Lozorno bola založená v roku 2006 a postupne sa stala stabilným partnerom a dodávateľom pre svojich zákazníkov v rámci automobilového priemyslu. V súčasnosti je spoločnosť zameraná na výrobu strešných systémom do osobných automobilov. Závod je situovaný v Lozorne ( 20 km od Bratislavy) a pracuje v ňom približne 500 zamestnancov. Golde Lozorno je súčasťou medzinárodnej skupiny CIE AUTOMOTIVE.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3945995
Megjelentetés dátuma: 10.12.2021
2021-12-10
Régió: Lozorno Pozíció: Asistent, HR asistent, Personalista Cég: Golde Lozorno spol. s r. o.
Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac