Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
QA Associate
Global Blue Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Apollo Business Center II, Prievozská, Bratislava
Apollo Business Center II, Prievozská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacNaša konečná ponuka bude zostavená spravodlivo s ohľadom na Vaše zručnosti a skúsenosti.
Od 1 000 EUR/mesiacNaša konečná ponuka bude zostavená spravodlivo s ohľadom na Vaše zručnosti a skúsenosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Global Blue je globálna spoločnosť pôsobiaca okrem iného v oblasti vrátenia DPH cestujúcim. Tím zabezpečenia kvality je zodpovedný za zabezpečenie a meranie kvality vydaných, spracovaných a vrátených TFF. Na zabezpečenie tohto cieľa spolupracovník QA s nižšie uvedenými činnosťami aktívne zvyšuje povedomie, prichádza s nápadmi na zlepšenie a zabezpečuje zviditeľnenie problémov. Taktiež prispieva k nápravným opatreniam dohodnutým prostredníctvom tímov v Bratislave alebo v spolupráci s miestnymi pobočkami Global Blue.
Pozícia má 3 hlavné zodpovednosti, pokiaľ ide o monitorovanie, analyzovanie, podávanie správ a následné opatrenia v súvislosti s nižšie uvedeným:
- nesprávne vydané TFF v obchode,
- nesprávne spracované TFF na oddelení spracovania
- nesprávne vrátené peniaze v miestach vrátenia peňazí
- nahlasovanie nezrovnalostí v rámci procesu a vytváranie akčných plánov
Hlavné úlohy a zodpovednosti
1. Zhromažďovanie spätnej väzby o nesprávne vydaných formulároch. Vyšetrenie príčiny problému a zabezpečenie nápravných opatrení.
2. Hlásenie a analýza chýb vykonaných na oddelení spracovania. Prediskutovať a navrhnúť nápravné opatrenia.
3. Vytvárať hodnotné správy o nesprávne vrátených formulároch a prijímať opatrenia na minimalizáciu strát (ak je to možné):
a. zaúčtovaním chýb na ťarchu úradov pre refundáciu
b. nasmerovaním nesprávne refundovaných TFF na príslušné miesto určenia na účely vymáhania.
4. Zabezpečenie správneho podávania správ a proaktívnej komunikácie o uvedených skutočnostiach.
5. Podpora tímu a stanovenie priorít
Povinnosti a zodpovednosti sa môžu po dohode zmeniť
Pozícia má 3 hlavné zodpovednosti, pokiaľ ide o monitorovanie, analyzovanie, podávanie správ a následné opatrenia v súvislosti s nižšie uvedeným:
- nesprávne vydané TFF v obchode,
- nesprávne spracované TFF na oddelení spracovania
- nesprávne vrátené peniaze v miestach vrátenia peňazí
- nahlasovanie nezrovnalostí v rámci procesu a vytváranie akčných plánov
Hlavné úlohy a zodpovednosti
1. Zhromažďovanie spätnej väzby o nesprávne vydaných formulároch. Vyšetrenie príčiny problému a zabezpečenie nápravných opatrení.
2. Hlásenie a analýza chýb vykonaných na oddelení spracovania. Prediskutovať a navrhnúť nápravné opatrenia.
3. Vytvárať hodnotné správy o nesprávne vrátených formulároch a prijímať opatrenia na minimalizáciu strát (ak je to možné):
a. zaúčtovaním chýb na ťarchu úradov pre refundáciu
b. nasmerovaním nesprávne refundovaných TFF na príslušné miesto určenia na účely vymáhania.
4. Zabezpečenie správneho podávania správ a proaktívnej komunikácie o uvedených skutočnostiach.
5. Podpora tímu a stanovenie priorít
Povinnosti a zodpovednosti sa môžu po dohode zmeniť
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Možnosť osobnostného a kariérneho rastu
• Priateľská atmosféra
• Príspevok na multisport kartu (fitness, wellness, masáže)
• Pravidelný príspevok do Cafeteria Benefit systému
• 3 dni dovolenky navyše
• Príspevok na stravovanie
• Tretí pilier
• Referral program, suggestion program
• Občerstvenie (ovocie, raňajky a iné občerstvenie)
• Sick days
• Možnosť osobnostného a kariérneho rastu
• Priateľská atmosféra
• Príspevok na multisport kartu (fitness, wellness, masáže)
• Pravidelný príspevok do Cafeteria Benefit systému
• 3 dni dovolenky navyše
• Príspevok na stravovanie
• Tretí pilier
• Referral program, suggestion program
• Občerstvenie (ovocie, raňajky a iné občerstvenie)
• Sick days
Informácie o výberovom konaní
Vzhľadom na kapacitné obmedzenia budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí sú považovaní za vhodných na danú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Analytické myslenie
Dobrá znalosť MS office
Komunikačné zručnosti
Skúsenosti s prácou v tíme sú výhodou
Pozornosť k detailom
Dobrá znalosť MS office
Komunikačné zručnosti
Skúsenosti s prácou v tíme sú výhodou
Pozornosť k detailom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Global Blue Slovakia s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním návratu časti DPH zahraničným turistom, pri vývoze nimi zakúpeného tovaru mimo EU. Ide o známu a uznávanú medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu na celom svete. Viac na www.globalblue.com
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 4735580
Megjelentetés dátuma: 15.3.2024
2024-03-15
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Kontrolór kvality Cég: Global Blue Slovakia s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac