Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník
Miesto práce
Prešov
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
600 € + odmeny
600 € + odmeny
• Celková zodpovednosť za organizáciu a evidenciu administratívnej agendy spoločnosti
• Príprava, kontrola a oprava zmlúv, firemných materiálov, rôznych dokumentov, reportov, dochádzok
• Samostatné riešenie, vybavovanie a spracovanie rôznych úloh, podkladov podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
• Práca v internom systéme spoločnosti
• Spracovanie podkladov k fakturácii
• Evidencia, spracovanie a kontrola prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty
• Archivácia, evidencia a skartovanie dokumentov
• Podporná činnosť ekonomickému a finančnému oddeleniu
• Evidencia PN, P, OČR, ABS
• Evidencia a objednávka stravných lístkov
• Evidencia faktúr, dodacích listov, sumarizácia následne zasielanie na finančné oddelenie
• Vystavovanie preberacích protokolov, archivácia
• Evidencia dochádzok interných zamestnancov a dočasne pridelených zamestnancov
• Vystavovanie PPD
• Spracovanie podkladov ku mzdám, a ich zodpovednosť
• Tvorba pracovných zmlúv, ukončení, dodatkov
• Pravidelné reportovanie
• Príprava štatistík podľa pokynov nadriadeného
• Zasielanie štatistík na centrálu a klientom
• Administratívna činnosť
• Príprava podkladov pre mzdové oddelenie
• Evidencia firemnej korešpondencie
• Vykonávanie objednávok OOPP, kancelárskych potrieb a pod., následná evidencia
• Vykonávanie ďalších prác na základe pokynov nadriadeného
• Asistencia pri odsúhlasovaní, analyzovaní a vysvetľovaní zistených rozdielov
• Evidencia hotovostných platieb v rámci kancelárie
• Komunikácia s klientmi
• Príprava, kontrola a oprava zmlúv, firemných materiálov, rôznych dokumentov, reportov, dochádzok
• Samostatné riešenie, vybavovanie a spracovanie rôznych úloh, podkladov podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
• Práca v internom systéme spoločnosti
• Spracovanie podkladov k fakturácii
• Evidencia, spracovanie a kontrola prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty
• Archivácia, evidencia a skartovanie dokumentov
• Podporná činnosť ekonomickému a finančnému oddeleniu
• Evidencia PN, P, OČR, ABS
• Evidencia a objednávka stravných lístkov
• Evidencia faktúr, dodacích listov, sumarizácia následne zasielanie na finančné oddelenie
• Vystavovanie preberacích protokolov, archivácia
• Evidencia dochádzok interných zamestnancov a dočasne pridelených zamestnancov
• Vystavovanie PPD
• Spracovanie podkladov ku mzdám, a ich zodpovednosť
• Tvorba pracovných zmlúv, ukončení, dodatkov
• Pravidelné reportovanie
• Príprava štatistík podľa pokynov nadriadeného
• Zasielanie štatistík na centrálu a klientom
• Administratívna činnosť
• Príprava podkladov pre mzdové oddelenie
• Evidencia firemnej korešpondencie
• Vykonávanie objednávok OOPP, kancelárskych potrieb a pod., následná evidencia
• Vykonávanie ďalších prác na základe pokynov nadriadeného
• Asistencia pri odsúhlasovaní, analyzovaní a vysvetľovaní zistených rozdielov
• Evidencia hotovostných platieb v rámci kancelárie
• Komunikácia s klientmi
Požadujeme
- organizačné a plánovacie schopnosti
- znalosť zákonníka práce
- nutná znalosť z oblasti personalistiky
- komunikatívnosť
- zodpovednosť pri plnení stanovených cieľov
- schopnosť zvládať prácu pod tlakom
- anglický jazyk - výhodou
- všeobecný prehľad
- preukázateľné predošlé skúsenosti a referencie
- znalosť zákonníka práce
- nutná znalosť z oblasti personalistiky
- komunikatívnosť
- zodpovednosť pri plnení stanovených cieľov
- schopnosť zvládať prácu pod tlakom
- anglický jazyk - výhodou
- všeobecný prehľad
- preukázateľné predošlé skúsenosti a referencie
Benefity
Ako dynamicky sa rozrastajúca medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie v ktorom môžu:
- denne využívať svoje znalosti cudzích jazykov
- profesionálne rásť
- pracovať v dynamickom kolektíve
- Q odmeny
- SL v hodnote 4,50 €
- firemné akcie
- denne využívať svoje znalosti cudzích jazykov
- profesionálne rásť
- pracovať v dynamickom kolektíve
- Q odmeny
- SL v hodnote 4,50 €
- firemné akcie
Informácie
Ponúkame Vám prácu priamo do INTERNÉHO STAVU spoločnosti GI GROUP HR Services Slovakia s.r.o.
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom a anglickom jazyku.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom a anglickom jazyku.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
ID: 3446234
Megjelentetés dátuma: 11.7.2018
2018-07-11
Régió: Prešov Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Grafton Slovakia s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 600 € + odmeny