Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Panel Data Specialist
GfK Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Karadžičova 16, Ružinov
Karadžičova 16, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, alebo dohodou
ihneď, alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Predpokladaná mzda: 1000,- EUR brutto - v závislosti od profilu a skúseností kandidáta
Predpokladaná mzda: 1000,- EUR brutto - v závislosti od profilu a skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- dohľad a správa kvality dát z marketingového výskumu vo zverenej oblasti na základe znalostí trhového vývoja produktov rýchloobrátkového tovaru (FMCG- potraviny, drogéria)
- monitorovanie vstupných dát z výskumu nákupného správania a vyvodzovania základných analýz
- kontrola a udržovanie kvality dát v interných programoch
- riešenie problémov a chýb vo vstupných a výstupných dátach
- podpora tímu z hľadiska spracovania dát : (vkladanie dát do počítača, získavanie a a triedenie potrebných dát )
- kontrola klasifikácie rýchloobrátkového tovaru priamo v teréne - na predajniach
- komunikácia o výsledku kontroly s kolegami, ktorí majú na starosti klasifikáciu daných kategórií
- podpora pri nahrávaní bodov domácnostiam
- kontrola a úprava dotazníkov a ich nahrávanie do systému
- ostatná administratívna agenda podľa pokynov nadriadeného
- monitorovanie vstupných dát z výskumu nákupného správania a vyvodzovania základných analýz
- kontrola a udržovanie kvality dát v interných programoch
- riešenie problémov a chýb vo vstupných a výstupných dátach
- podpora tímu z hľadiska spracovania dát : (vkladanie dát do počítača, získavanie a a triedenie potrebných dát )
- kontrola klasifikácie rýchloobrátkového tovaru priamo v teréne - na predajniach
- komunikácia o výsledku kontroly s kolegami, ktorí majú na starosti klasifikáciu daných kategórií
- podpora pri nahrávaní bodov domácnostiam
- kontrola a úprava dotazníkov a ich nahrávanie do systému
- ostatná administratívna agenda podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť získať prax v marketingovom výskume v oblasti panelového výskumu rýchloobrátkového tovaru na SK a v CZ
- práca v priateľskom medzinárodnom kolektíve a progresívnom biznise
- príjemné pracovné prostredie
- práca, do ktorej je možné vnášať vlastné myšlienky a nápady
- flexibilný pracovný čas
- home office
- dodatočná dovolenka
- multisport karta
- príspevok na kurz Angličtiny
- možnosť ďaľšieho odborného a osobného rozvoja
- práca v priateľskom medzinárodnom kolektíve a progresívnom biznise
- príjemné pracovné prostredie
- práca, do ktorej je možné vnášať vlastné myšlienky a nápady
- flexibilný pracovný čas
- home office
- dodatočná dovolenka
- multisport karta
- príspevok na kurz Angličtiny
- možnosť ďaľšieho odborného a osobného rozvoja
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Marketing a prieskum trhu
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Access - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dôslednosť , trpezlivosť pri práci s dátami a číslami
- analytické myslenie, spoľahlivosť, dôraz na detail
- schopnosť syntézy rôznych informácií a dát
- schopnosť zvládať prácu v tíme aj smamostatne
- samostatnosť, zodpovednosť
- práca je vhodná aj pre absolventa
- analytické myslenie, spoľahlivosť, dôraz na detail
- schopnosť syntézy rôznych informácií a dát
- schopnosť zvládať prácu v tíme aj smamostatne
- samostatnosť, zodpovednosť
- práca je vhodná aj pre absolventa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť GfK disponuje najväčším spotrebiteľským panelom na Slovensku a v Českej Republike. Touto metódou vie GfK komplexne a kontinuálne monitorovať, ako sa správajú spotrebitelia v oboch krajinách, teda v Českej republike a na Slovensku. Monitorovanie prebieha metódou GfK InHome Scanning, ktorá ako jediná v krajine zaisťuje komplexné sledovanie celého nákupného košíka FMCG trhu, pokrytie všetkých distribučných kanálov konzistentne, vysokou kvalitou a rýchlosťou, s ktorou sú dáta získavané k ďalšej analýze. Poskytuje tak jedinečný zdroj informácii o nákupnom správaní slovenských domácností.
GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.
Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
GfK je tiež vlastníkom najväčšieho maloobchodného panelu pre technický spotrebný tovar na svete, ktorý zahŕňa približne 500 000 predajní a 10 000 internetových obchodov. Skúmame, čo sa predáva, kde a kedy, zisťujeme, aké majú produkty našich zákazníkov miesto na trhu so spotrebným tovarom. Tento panel je určený pre dodávateľov a retailerov, od makro pohľadu až po úroveň jednotlivých modelov, na mesačnej a dokonca až na týždennej báze a to za tradičný i internetový predaj.
Medzi ďalšie služby patriace do portfólia GfK spadá tiež široké portfólio syndikovaných a ad-hoc riešení (trackovacích aj jednorázových), zahŕňajúcich napríklad výskumy značky a komunikácie, analýzy trhových segmentov a trhových trendov, zákazníckeho správania (U&A), nákupného rozhodovania, efektivity promočných aktivít, optimalizácie predajných miest a distribučných sieti, segmentácie, geomarketingové riešenia, poradenstvo k obchodným stratégiám, apod. Tieto typy projektov sú zabezpečované GfK Czech, s.r.o., prípadne z ďalších pobočiek siete GfK.
Pre podrobnejšie informácie, prosím, navštívte našu web stránku: ww.gfk.com/sk.
ID: 3738172
Megjelentetés dátuma: 13.8.2019
2019-08-13
Régió: Bratislava Pozíció: Obchodný analytik, Špecialista marketingových analýz, Špecialista reportingu, Štatistik Cég: GfK Slovakia, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Predpokladaná mzda: 1000,- EUR brutto - v závislosti od profilu a skúseností kandidáta