Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Invoicing & Subcontracting coordinator
GEODIS Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 900 €- v závislosti od skúseností kandidáta
od 900 €- v závislosti od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- fakturácia zákazníkom;
- nahrávanie dodávateľských faktúr do systému;
- vytváranie nových dodávateľov a zákazníkov v systéme;
- zodpovednosť za administratívne spracovanie zložiek týkajúcich sa špedície a dopravy,
- spolupráca s pracovníkmi rôznych prevádzok a riešenie všetkých problémov týkajúcich sa týchto zložiek,
- evidencia, kontrola oprávnenosti a nahrávanie došlých faktúr do ekonomického/ operatívneho systému a zabezpečenie validácie týchto faktúr,
- spárovanie faktúr s objednávkami,
- spolupráca s tímom ekonomického oddelenia a spracovávanie prvotných účtovných podkladov,
- účtovanie došlých a vyšlých faktúr.
- nahrávanie dodávateľských faktúr do systému;
- vytváranie nových dodávateľov a zákazníkov v systéme;
- zodpovednosť za administratívne spracovanie zložiek týkajúcich sa špedície a dopravy,
- spolupráca s pracovníkmi rôznych prevádzok a riešenie všetkých problémov týkajúcich sa týchto zložiek,
- evidencia, kontrola oprávnenosti a nahrávanie došlých faktúr do ekonomického/ operatívneho systému a zabezpečenie validácie týchto faktúr,
- spárovanie faktúr s objednávkami,
- spolupráca s tímom ekonomického oddelenia a spracovávanie prvotných účtovných podkladov,
- účtovanie došlých a vyšlých faktúr.
Zamestnanecké výhody, benefity
- jazykové vzdelávanie;
- práca v príjemnom kolektíve;
- pracovný pomer na dobu určitú počas 1 roka s následnou možnosťou predĺženia;
- možnosť kariérneho rastu;
- flexibilný pracovný čas.
- práca v príjemnom kolektíve;
- pracovný pomer na dobu určitú počas 1 roka s následnou možnosťou predĺženia;
- možnosť kariérneho rastu;
- flexibilný pracovný čas.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť problematiky DPH- výhodou
- možnosť ďalšieho kariérneho rastu
- možnosť ďalšieho kariérneho rastu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Francúzska spoločnosť GEODIS Slovensko s.r.o. je popredným predstaviteľom v oblasti dopravy a logistiky. V Európe sa nachádza v TOP 5 logistických poskytovateľov, v celosvetovom meradle sa nachádza v TOP 10 logistických poskytovateľov. Na Slovensku je jej pobočka prítomná od roku 1997, pričom permanentne rozširuje svoju pôsobnosť a stabilne rastie. Tak, ako kdekoľvek na svete, ponúka aj svojim slovenským zákazníkom komplexné a inovatívne logistické riešenia.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3467003
Megjelentetés dátuma: 25.1.2019
2019-01-25
Régió: okres Senec Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Účtovník Cég: GEODIS Slovensko s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 900 €- v závislosti od skúseností kandidáta