Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista riadenia nákladov a procesov
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- každodenná komunikácia s vedením spoločnosti, holdingom, skupinou
- spolupráca pri príprave plánov, stratégií, sledovanie ich plnenia, analýza dopadov a reportovanie výsledkov
- príprava prezentácii, obchodných a procesných analýz, business case
- zastrešenie projektov zameraných na zefektívnenie procesov prostredníctvom ich optimalizácie, automatizácie a digitalizácie
- spolupráca s ostatnými útvarmi poisťovne
Zamestnanecké výhody, benefity
Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:
- gastráče ti platíme my
- ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
- s home officom nemáme problém
- dáme Ti extra dni voľna naviac
- a veľa iného
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- inovatívny prístup a chuť zapájať sa do projektov (aj medzinárodných)
- analytické, estetické a grafické schopnosti
- dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- samostatnosť a proaktívny prístup
- odolnosť voči stresu
- záujem vzdelávať sa a pracovať na sebe
- Anglický jazyk - pokročilý
- MS – Office – pokročilý
- Prax v poisťovníctve výhodou
Mzdové podmienky (brutto)
Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať od 1 600 EUR brutto
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3761736
Megjelentetés dátuma: 12.9.2019
2019-09-12
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Databázový analytik, Procesný manažér, Špecialista reportingu Cég: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať od 1 600 EUR brutto