Kariéra  /  Odborný referent správy poistenia

Odborný referent správy poistenia

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • telefonická a písomná komunikácia s klientmi, sprostredkovateľmi, lekármi a rôznymi inštitúciami v závislosti od prípadu
  • spravuje, vybavovuje a prerozdeľuje dotazy z mailovej schránky [email protected]
  • poskytuje odborné poradenstvo a rieši aktuálne problémy 
  • spracovanie požiadaviek klientov a maklérov, poskytovanie všeobecných informácií a informácií k stavu riešených prípadov a poistných udalostí
  • kontrola platnosti poistných zmlúv, hlásenie prípadov vykazujúcich znaky nekalej činnosti
  • administratívna práca súvisiaca s chodom oddelenia

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
• možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
• Generali Akadémia
• rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
• flexibilný pracovný čas 
• dni pracovného voľna naviac
• rehabilitačné a regeneračné služby
• zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
• zvýhodnené produkty Generali poisťovne a VÚB banky
• firemné akcie pre zamestnancov
• Multisport karta
• možnosť home office

Informácie o výberovom konaní

Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta. 

Zmluva je počas zastupovania materskej a rodičovskej dovolenky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • predošlé pracovné skúsenosti na administratívnej pozícii minimálne 1 rok
  • ochota vzdelávať sa
  • zodpovedný a aktívny prístup k práci
  • orientácia na detail, veľmi dobré analytické a logické myslenie
  • vysoká miera flexibility
  • komunikatívnosť, schopnosť odolávať stresovým situáciám, asertivita

Mzdové podmienky (brutto)

950 Euro/mesiac* + mesačné odmeny

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 3641324  Megjelentetés dátuma: 10.4.2019  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 950 Euro/mesiac* + mesačné odmeny