Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Odborný referent správy poistenia
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- telefonická a písomná komunikácia s klientmi, sprostredkovateľmi, lekármi a rôznymi inštitúciami v závislosti od prípadu
- spravuje, vybavovuje a prerozdeľuje dotazy z mailovej schránky [email protected]
- poskytuje odborné poradenstvo a rieši aktuálne problémy
- spracovanie požiadaviek klientov a maklérov, poskytovanie všeobecných informácií a informácií k stavu riešených prípadov a poistných udalostí
- kontrola platnosti poistných zmlúv, hlásenie prípadov vykazujúcich znaky nekalej činnosti
- administratívna práca súvisiaca s chodom oddelenia
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
• možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
• Generali Akadémia
• rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
• flexibilný pracovný čas
• dni pracovného voľna naviac
• rehabilitačné a regeneračné služby
• zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
• zvýhodnené produkty Generali poisťovne a VÚB banky
• firemné akcie pre zamestnancov
• Multisport karta
• možnosť home office
Informácie o výberovom konaní
Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta.
Zmluva je počas zastupovania materskej a rodičovskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predošlé pracovné skúsenosti na administratívnej pozícii minimálne 1 rok
- ochota vzdelávať sa
- zodpovedný a aktívny prístup k práci
- orientácia na detail, veľmi dobré analytické a logické myslenie
- vysoká miera flexibility
- komunikatívnosť, schopnosť odolávať stresovým situáciám, asertivita
Mzdové podmienky (brutto)
950 Euro/mesiac* + mesačné odmeny
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3641324
Megjelentetés dátuma: 10.4.2019
2019-04-10
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 950 Euro/mesiac* + mesačné odmeny