Kariéra  /  Asistent/ka pre členku boardu

Asistent/ka pre členku boardu

Miesto práce

Lamačská cesta, Bratislava

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staň sa pravou rukou členky násho boardu a ďalších manažérov. Tvojimi úlohami bude napr.:

  • aktívne manažovanie kalendára členky boardu, vrátane organizácií služobných ciest a prípravy podkladov,
  • organizačná podpora projektov, koordinovanie termínov, zabezpečovanie podkladov,..
  • administratívna podpora celého rezortu (pošta, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, mesačné vyúčtovania,..), vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie,
  • vypracovanie podkladov vo forme prezentácií (MS PowerPoint), 
  • príprava štatistík (MS Excel - tabuľky + grafy, ovládanie funkcií), 
  • preklady textov, emailov (z anglického jazyka a naopak),
  • príprava zápisov z porád,
  • riešenie neočakávaných situácií.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
  • možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
  • Generali Akadémia
  • rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
  • flexibilný pracovný čas 
  • dni pracovného voľna naviac
  • rehabilitačné a regeneračné služby
  • zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
  • zvýhodnené produkty Generali poisťovne a VÚB banky
  • firemné akcie pre zamestnancov
  • Multisport karta
  • možnosť home office

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Inovatívny prístup
  • Ochota prebrať zodpovednosť 
  • Chuť učiť sa nové veci a zapájať sa do projektov (aj medzinárodných)
  • Asertívne vystupovanie
  • Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
  • Anglický jazyk - pokročilý (schopnosť komunikovať písomne aj priamo)
  • Analytické zručnosti
  • Skúsenosti na podobnej pozícii - výhoda

Mzdové podmienky (brutto)

Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. 1000 EUR brutto.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 3554086  Megjelentetés dátuma: 5.12.2018  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. 1000 EUR brutto.