Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistent/ka pre členku boardu
Miesto práce
Lamačská cesta, Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staň sa pravou rukou členky násho boardu a ďalších manažérov. Tvojimi úlohami bude napr.:
- aktívne manažovanie kalendára členky boardu, vrátane organizácií služobných ciest a prípravy podkladov,
- organizačná podpora projektov, koordinovanie termínov, zabezpečovanie podkladov,..
- administratívna podpora celého rezortu (pošta, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, mesačné vyúčtovania,..), vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie,
- vypracovanie podkladov vo forme prezentácií (MS PowerPoint),
- príprava štatistík (MS Excel - tabuľky + grafy, ovládanie funkcií),
- preklady textov, emailov (z anglického jazyka a naopak),
- príprava zápisov z porád,
- riešenie neočakávaných situácií.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
- Generali Akadémia
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
- flexibilný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali poisťovne a VÚB banky
- firemné akcie pre zamestnancov
- Multisport karta
- možnosť home office
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Inovatívny prístup
- Ochota prebrať zodpovednosť
- Chuť učiť sa nové veci a zapájať sa do projektov (aj medzinárodných)
- Asertívne vystupovanie
- Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
- Anglický jazyk - pokročilý (schopnosť komunikovať písomne aj priamo)
- Analytické zručnosti
- Skúsenosti na podobnej pozícii - výhoda
Mzdové podmienky (brutto)
Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. 1000 EUR brutto.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3554086
Megjelentetés dátuma: 5.12.2018
2018-12-05
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Office manager, Sekretárka Cég: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. 1000 EUR brutto.