Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Dlhodobá stáž na úseku risk manažmentu
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
01.12.2017
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si študentom/študentkou vysokej školy, ktorý/á chce voľný čas využiť na získavanie praxe v úspešnej poisťovni na úseku risk manažmentu?
Tvojou náplňou práce bude:
- administratívna podpora na úseku, základný office manažment
- spravovanie kalendára nadriadenej
- podpora pre odd. aktuariátu a risk manažmentu – príprava jednoduchých reportov, analýz a iných podkladov
Tvojou náplňou práce bude:
- administratívna podpora na úseku, základný office manažment
- spravovanie kalendára nadriadenej
- podpora pre odd. aktuariátu a risk manažmentu – príprava jednoduchých reportov, analýz a iných podkladov
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť využiť svoje vedomosti v praxi
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- pružný pracovný čas
- odborne zdatný a príjemný kolektív ochotný Ťa zaškoliť a poradiť
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- pružný pracovný čas
- odborne zdatný a príjemný kolektív ochotný Ťa zaškoliť a poradiť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
Matematické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Do nášho tímu stážistov hľadáme motivovaného človeka s nasledujúcimi požiadavkami:
- možnosť odpracovať 20 hod / týždenne, záujem o dlhodobú spoluprácu
- pokročilá znalosť MS Excel
- zodpovednosť a aktívny prístup k práci
- záujem učiť sa nové veci
- možnosť odpracovať 20 hod / týždenne, záujem o dlhodobú spoluprácu
- pokročilá znalosť MS Excel
- zodpovednosť a aktívny prístup k práci
- záujem učiť sa nové veci
Mzdové podmienky (brutto)
3,50 €/hod.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3244852
Megjelentetés dátuma: 16.11.2017
2017-11-16
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Poistný matematik Cég: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 3,50 €/hod.