Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Telefonická podpora na Kontaktnom centre (pasívna linka)
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
01.12.2016
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pridaj sa k nášmu tímu v Generali a naštartuj svoju kariéru na kontaktnom centre! Buď prvý, kto poskytuje bezprostrednú pomoc ľuďom ako si aj ty.
Tvojou úlohou bude:
- prijímať prichádzajúce hovory od našich klientov
- poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo po telefóne, byť pravou rukou klientov v oblasti poisťovníctva,
- budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť,
- poznať potreby klientov, navrhovať optimálne riešenia k ich spokojnosti a ponúknuť im produkt šitý na mieru,
- evidovať oznámenie o poistnej udalosti s klientom,
- spracovávať bežnú administratívu.
Ponúkame ti prácu v priateľskom kolektíve, kvalitný systém zaškolenia, príležitosť odborne sa vzdelávať v rámci Generali Akadémie, neustálu podporu.
Nezabúdaj, že telefónom cesta iba začína, pokračovanie záleží na tvojej šikovnosti.
Tvojou úlohou bude:
- prijímať prichádzajúce hovory od našich klientov
- poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo po telefóne, byť pravou rukou klientov v oblasti poisťovníctva,
- budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť,
- poznať potreby klientov, navrhovať optimálne riešenia k ich spokojnosti a ponúknuť im produkt šitý na mieru,
- evidovať oznámenie o poistnej udalosti s klientom,
- spracovávať bežnú administratívu.
Ponúkame ti prácu v priateľskom kolektíve, kvalitný systém zaškolenia, príležitosť odborne sa vzdelávať v rámci Generali Akadémie, neustálu podporu.
Nezabúdaj, že telefónom cesta iba začína, pokračovanie záleží na tvojej šikovnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- dni pracovného voľna naviac
- bezplatný vstup do športových centier
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené produkty Generali
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
- dni pracovného voľna naviac
- bezplatný vstup do športových centier
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené produkty Generali
- zvýhodnené produkty VÚB banky
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
Informácie o výberovom konaní
Všetkých kandidátov prosíme zasielať nám štruktúrovaný životopis s rozpísanými pracovnými skúsenosťami (náplňou práce) výhradne len prostredníctvom profesie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predošlá prax nie je podmienkou
- komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- presnosť a precíznosť
- empatia, proklientsky prístup
- schopnosť pracovať v tíme
- ochota neustáleho vzdelávania sa
- proaktívny prístup
- ochota pracovať na zmeny (len pracovné dni v čase od 8:00 do 18:00, pracovný čas 8¼ hod.)
- komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- presnosť a precíznosť
- empatia, proklientsky prístup
- schopnosť pracovať v tíme
- ochota neustáleho vzdelávania sa
- proaktívny prístup
- ochota pracovať na zmeny (len pracovné dni v čase od 8:00 do 18:00, pracovný čas 8¼ hod.)
Mzdové podmienky (brutto)
informácia na osobnom pohovore
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2257279
Megjelentetés dátuma: 11.11.2016
2016-11-11
Régió: Bratislava Pozíció: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: informácia na osobnom pohovore