Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Underwriter medzinárodného programového poistenia
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zaujíma Ťa poisťovníctvo? Chceš pracovať s veľkými číslami? Ponúkame Ti zaujímavú príležitosť, kde využiješ svoju angličtinu a šikovnosť. Tvojou pracovnou náplňou bude:
- komunikácia so zahraničnými zaisťovateľmi a medzinárodnými maklérmi a klientmi,
- vystavovanie a správa lokálnych programových poistných zmlúv na základe inštrukcií od zaisťovateľov a vnútropodnikových smerníc,
- správa frontingových zmlúv v medzinárodnom systéme zaisťovateľa, spolupráca pri implementácií technických a procesných inovácii systému,
- podpora pri spracovaní agendy frontingových zmlúv pre potreby účtovania so zaisťovateľmi,
- aktívna spolupráca s lokálnymi upisovateľmi, likvidáciou, zaistením, controllingom a ekonomickým oddelením,
- príprava podkladov, reportov a štatistík pre rôzne účely (vedenie, dozorná rada, predstavenstvo, audit, holding atď.),
- spracovanie mesačných finančných správ a podpora zabezpečenia realizácie platieb poistného a poistných plnení.
Zamestnanecké výhody, benefity
- gastráče v hodnote 4,20 € máš bez doplatku,
- ak chceš kartu Multisport, cvičíš len za 14 € za mesiac,
- home office je u nás bežný,
- dáme Ti 5 dní voľna naviac.
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je obsadzovaná ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zmysel pre detail a vzťah k administratívnej práci,
- samostatnosť, zodpovednosť, proaktivita,
- trpezlivosť a schopnosť jednať s ľuďmi,
- analytické myslenie a ochota pracovať s číslami,
- anglický jazyk na pokročilej úrovni (denná písomná komunikácia),
- skúsenosti v oblasti poisťovníctva.
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od skúseností kandidáta, minimálne však 1100 €/brutto.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3982680
Megjelentetés dátuma: 6.10.2020
2020-10-06
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Poisťovací poradca, Špecialista pohľadávok, Špecialista verejného obstarávania Cég: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac