Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Admin support pre úsek poistných udalostí
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si študent/ka vysokej školy, ktorý/á chce svoj čas využiť efektívne? Chceš získať do CV-čka cenné skúsenosti z korporátneho prostredia jednej z najúspešnejších poisťovní na trhu a získať tak výhodu pri budúcom uplatnení? Ak si odpovedal/a áno, pošli nám svoje CV ešte dnes! :-)
Čo bude Tvojou úlohou?
- administratívna pomoc pri likvidácii poistných udalostí pod dozorom skúseného pracovníka
- evidencia a spracovanie poistných udalostí v internom systéme
- zabezpečovanie komunikácie a korešpondencie s klientmi aj v anglickom jazyku (v písomnej forme)
- iné ad-hoc úkony podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- príležitosť získať cennú prax v jednej z najúspešnejších poisťovní na Slovensku
- priateľský a nápomocný kolektív
- firemné akcie a teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
brigáda
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- študent vysokej školy so záujmom o dlhodobejšiu spoluprácu
- flexibilita a schopnosť odpracovať 20h/týždeň
- anglický jazyk aspoň na úrovni B1
- zodpovedný a proaktívny prístup
- skúsenosť s administratívou je výhodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 4 EUR/hod.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3916498
Megjelentetés dátuma: 26.5.2020
2020-05-26
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
Alapbér (bruttó): 4 EUR/hod.