Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník - Plat od 1050 € (plus bonusy) - Pridaj sa do nášho tímu !
General Consulting s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 - 3 000 EUR/mesiacbezkonkurenčný provízny systém
1 050 - 3 000 EUR/mesiacbezkonkurenčný provízny systém
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej spoločnosti hľadáme a máme záujem hlavne o ľudí, ktorí chcú dosahovať nadštandardné finančné ohodnotenie. Ideálne ak máš v sebe obchodný talent, či skúsenosti s predajom, poprípade máš športového ducha. Medzi našich najlepších zamestnancov patria totiž práve ľudia s týmto profilom.
Ak si ambiciózny, súťaživý a chceš sa rozvíjať tak patríš k nám !
Záujemcov bez skúseností alebo absolventov vieme bezplatne zaškoliť.
Čo bude Tvojou úlohou:
- aktívna telefonická komunikácia s klientmi spoločnosti
- predstavenie spoločnosti
- ponuka služieb v rámci aktuálneho portfólia
- administrácia
- dohadovanie obchodných stretnutí
- budovanie dlhotrvajúcich vzťahov s klientmi
Ak si ambiciózny, súťaživý a chceš sa rozvíjať tak patríš k nám !
Záujemcov bez skúseností alebo absolventov vieme bezplatne zaškoliť.
Čo bude Tvojou úlohou:
- aktívna telefonická komunikácia s klientmi spoločnosti
- predstavenie spoločnosti
- ponuka služieb v rámci aktuálneho portfólia
- administrácia
- dohadovanie obchodných stretnutí
- budovanie dlhotrvajúcich vzťahov s klientmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
- prácu v stabilnej rozrastajúcej sa spoločnosti v moderných priestoroch
- nadštandardné finančné ohodnotenie a bezkonkurenčný provízny systém: fixná zložka 1050€ + provízie, ktorých výška závisí len od teba (priemerná mesačná odmena je cca. 1.700 EUR a viac)
- služobný telefón aj na súkromné účely
- možnosť kariérneho rastu a dlhodobej spolupráce
- individuálny prístup ku každému zamestnancovi
- rozvoj zručností prostredníctvom profesionálnych školení
- automat na sladkosti a na pitie na pracovisku, káva a čaj je samozrejmosťou
- práca v mladom a príjemnom kolektíve, kde si užiješ plno zábavy
- teambuildingy so super kolegami
- ponuka vhodná aj pre absolventov
- pracovná doba PO - PI od 08:30 do 17:00 (v piatok je pracovná doba skrátená do 15:00)
- voľné víkendy!
- prácu v stabilnej rozrastajúcej sa spoločnosti v moderných priestoroch
- nadštandardné finančné ohodnotenie a bezkonkurenčný provízny systém: fixná zložka 1050€ + provízie, ktorých výška závisí len od teba (priemerná mesačná odmena je cca. 1.700 EUR a viac)
- služobný telefón aj na súkromné účely
- možnosť kariérneho rastu a dlhodobej spolupráce
- individuálny prístup ku každému zamestnancovi
- rozvoj zručností prostredníctvom profesionálnych školení
- automat na sladkosti a na pitie na pracovisku, káva a čaj je samozrejmosťou
- práca v mladom a príjemnom kolektíve, kde si užiješ plno zábavy
- teambuildingy so super kolegami
- ponuka vhodná aj pre absolventov
- pracovná doba PO - PI od 08:30 do 17:00 (v piatok je pracovná doba skrátená do 15:00)
- voľné víkendy!
Informácie o výberovom konaní
Možnosť pohovoru cez skype.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť, príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- spoľahlivosť, samostatnosť a dôslednosť
- odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti, schopnosť riešiť viacero požiadaviek súčasne
- spoľahlivosť, samostatnosť a dôslednosť
- odolnosť voči stresu
- organizačné schopnosti, schopnosť riešiť viacero požiadaviek súčasne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
General Consulting s.r.o. je spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu a ponúka investičné služby v sektore kapitálového trhu. Spoločnosť sa zaoberá vyhľadávaním kontaktov potencionálnych klientov nie len v oblasti obchodu, reklamy, marketingu, ale taktiež finančných trhov. Propagujeme značky našich partnerov, vykonávame prieskum trhu a verejnej mienky a poskytujeme najlepší servis pre klientov spoločnosti.
ID: 4064168
Megjelentetés dátuma: 19.4.2021
2021-04-19
Régió: Bratislava Pozíció: Account manager, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný zástupca, Telefonický operátor Cég: General Consulting s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 050 EUR/mesiac