Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Admin v logistike na dve zmeny
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
2021-10-15
2021-10-15
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiac
1 100 - 1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Podtitul
Starostlivosť o kľúčového zákazníka, spolupráca so skladom, organizácia, plánovanie a trochu administratívy - čo Ty nato?
Vaše úlohy
Starostlivosť o kľúčového zákazníka, spolupráca so skladom, organizácia, plánovanie a trochu administratívy - čo Ty nato?
Vaše úlohy
- spoločne s kolegami sa staráš o perfektný priebeh spolupráce s naším medzinárodným zákazníkom
- budeš sledovať cestu tovaru od dodávateľov do nášho skladu - staráš sa o systémový príjem a zaskladnenie
- potom sa podieľaš na výdaji - príprave tovaru na expedíciu podľa objednávok - tu intenzívne spolupracuješ s vedúcimi zmeny priamo v sklade
- počas výdaja robíš aj kontrolné aktivity - čím kvalitnejšie od nás tovar odíde, tým menej práce budete mať v tíme s reklamáciami
- pracuješ v tíme s ďalšími zatiaľ 6 kolegami a kolegyňami
- všetci budete časom ovládať všetky aktivity, aby ste sa mohli navzájom zastúpiť
- spolupráca s kolegami zo skladu, z oddelenia transportu, a tiež inými oddeleniami
- intenzívna komunikácia v angličtine alebo nemčine so zákazníkom
- chuť pracovať na dve zmeny (06:00 - 14:00, 14:00 - 22:00)
- hľadáme optimálne niekoho, kto už pracoval v skladovej logistike a výrazy ako príjem, výdaj, inventúra či reklamácie ho nevyplašia
- do tímu sa nám bude hodiť aktívna a dynamická povaha, veselá a zodpovedná osoba, ktorej dáva zmysel pracovať v logistike
- pracuje sa v rôznych programoch, do ktorých ťa zaučíme, ale určite kopec možností systému objavíš tým, že ho budeš aktívne používať
- vyhivuje ti komunikácia so zákazníkmi mailom aj telefonicky
- vieš sa pre úlohy zapáliť, pracuješ zodpovedne a si tímový hráč
- máš stredoškolské vzdelanie, skúsenosti z podobnej pozície, hovoríš anglicky alebo nemecky
- možnosť uplatniť komunikačné schopnosti a realizovať sa, odborné úlohy
- práca v tíme, ale aj možnosť sa individuálne prejaviť
- príjemné pracovisko
- permanentné online vzdelávanie
- ponúkame príjemné pracovné prostredie, ohodnotenie v závislosti od skúseností a kvalifikácie (od 1100 Eur mesačne + mesačný bonus 300 € + ročný bonus vo výške jedného fixného brutto platu)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Gebrüder Weiss je najstaršou rakúskou prepravnou spoločnosťou s viac ako 500 ročnou tradíciou. Spoločnosť sa neustále rozvíja, rozširuje produktové portfólio, spolupracuje so zákazníkmi zvučných mien. Vďaka tomu vytvárame aj pracovné príležitosti s rôznymi stupňami kvalifikácie a rôznorodým zameraním. Gebrüder Weiss je rodinná firma s príjemnou atmosférou, možnosťami vzdelávania a rastu doma aj v zahraničí. Na Slovensku pôsobíme od roku 1993, máme približne 150 zamestnancov, ktorí pracujú buď v našej slovenskej centrále v Senci alebo v pobočkách v Bytči, Zvolene a Prešove.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4167218
Megjelentetés dátuma: 22.9.2021
2021-09-22
Régió: Senec Pozíció: Koordinátor, Logistik, Špecialista podpory zákazníkov Cég: GEBRÜDER WEISS, s r.o.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac