Office asistent/-ka

Future Brothers s.r.o.

Miesto práce
Gorkého 12, 811 01 Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Administratívna podpora členov spoločnosti
- Administratíva spojená s prevádzkou pobočky a podporou tímu
- Reportovanie vedeniu spoločnosti
- Pomoc klientom pri riešení požiadaviek
- Denná komunikácia prostredníctvom e-mailov a telefonátov
- Osobné rokovania s pozvanými klientmi
- Poskytovanie aktívnej podpory manažérom
- Analýza potrieb a požiadaviek klienta a poskytnutie riešenia
- Spolupráca pri vytváraní podkladov pre marketingové oddelenie
- Riešenie operatívnych úloh

Zamestnanecké výhody, benefity

-Práca na TPP, pracovná zmluva
- Práca v moderných priestoroch v širšom centre mesta
- Perspektívna a zaujímavá práca v mladom kolektíve
- Možnosť osobného a kariérneho rastu
- Adekvátne finančné ohodnotenie
- Možnosť školení
- Iné firemné benefity (vianočný večierok, teambuildingové aktivity...)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- prezentovanie
- kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
- samostatnosť
- dobré komunikačné zručnosti
- asertivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť sa zaoberá administratívnou podporou, profesionálne riadením projektov a zabezpečuje potrebné právne dokumentácie. Ak potrebujete pomoc, tak ste potom na správnom mieste - my vám pomôžeme!
Outsourcing je vo svete využívaný predovšetkým ako jeden z nástrojov strategického riadenia podniku, menovite ako nástroj optimalizácie spotreby podnikových zdrojov pri orientácii na základné strategické ciele podniku.
Špecifickým rysom outsourcingu je jeho priama väzba na riadiaci, predovšetkým na rozhodovací proces. Z tejto vlastnosti vyplýva jednoznačne potreba maximálnej pozornosti vplyvu outsourcingu na:
• stratégiu a taktiku podnikateľských rozhodovaní,
• spoľahlivosť a operatívnosť riadenia.
Ponúkame široký výber z našich obchodných služieb. Ak je služba pre Vás zaujímavá, neváhajte nás kontaktovať.
- Administratívne služby
- Organizovanie obchodných stretnutí
- Editácia, archivácia a reorganizácia obchodných dokumentov
- Prezentácia v PowerPoint
- Pomoc a informácie
- Služby zákazníkom
ID: 3135371  Megjelentetés dátuma: 14.7.2021  Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac