Customer Care Trainee

Miesto práce
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.10.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Skončil si vysokú školu a rád/rada by si získal/a skúsenosti na oddelení Kvality? Máš veľa energie, nebojíš sa dynamického prostredia a skutočných výziev? Hľadáš riešenia aj v nezvyčajných situáciách a neváhaš skutočne priložiť ruku k dielu?
Ak si odpovedal/a "áno", potom máme pre Teba príležitosť stať sa členom tímu na oddelení Kvality v našom závode.
Počas nasledujúcich 12 mesiacov budeš mať možnosť naučiť sa management riadenia reklamácií od jej vzniku až po jej uzavretie u zákazníka pod dohľadom manažéra kvality.
Čo konkrétne?
Spracovanie kvalitatívnych výsledkov od zákazníka
Štatistické spracovanie kvalitatívnych výsledkov k zverenému projektu
Denný reporting - komunikácia dát od zákazníka do interných štruktúr (výroba, kvalita, logistika)
Podpora výrobe pri riešení reklamácií
Monitoruje aktivity pre zlepšenie kvality dodávaných produktov (termíny, akčné plány)
Overovanie účinnosti a efektivity zavedených opatrení
Udržiavanie aktuálnosti katalógu chýb

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- skúsený a dynamický pracovný tím
- príležitosť získať cenné skúsenosti za krátky čas

Informácie o výberovom konaní

Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky. Pozícia je určená pre absolventov vysokoškolského štúdia (II.stupeň) v akademickom roku 2020/2021, prípadne 2019/2020

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborné komunikatívne zručnosti
- zdravé nasadenie a ochota učiť sa
- technické myslenie, spoľahlivosť, samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Faurecia sa stala spolu so spoločnosťou HELLA členom skupiny FORVIA . Skupina FORVIA je celosvetovo 7.najväčším dodávateľom v automobilovom priemysle.

Našim poslaním svetového lídra v oblasti automobilového a technologického priemyslu je inšpirovať k bezpečnejšej, pohodlnejšej, prispôsobenejšej a udržateľnejšej mobilite.

Výrobky a systémy spoločnosti Faurecia sú vo vozidlách vyrábaných tými najväčšími a najznámejšími automobilovými značkami po celom svete. Naše technológie sú v jednom z troch vozidiel, ktoré dnes jazdia po cestách.

Naša komplexná ponuka pre UDRŽATEĽNÚ MOBILITU zahŕňa vodíkové riešenia s nulovými emisiami, riešenia s veľmi nízkymi emisiami, systémy pre pokročilú asistenciu vodičovi a výrobky vyrobené z radu optimalizovaných a udržateľných materiálov.

S našim KOKPITOM BUDÚCNOSTI vytvárame hodnotu pre automobilové značky a podnecujeme nové zážitky spotrebiteľov. Spájame naše odborné znalosti o sedadlách, interiéroch, osvetlení, elektronike karosérie, snímačoch, pohonoch a ďalších zobrazovacích technológiách ako aj o elektronike kokpitu.

Pridajte sa k nám. Budujte svoju kariéru. Využite svoju energiu správnym smerom. Staňte sa súčasťou otvorenej a angažovanej komunity, ktorá pracuje na vytváraní udržateľnejšej budúcnosti v transformujúcom sa odvetví.

Vydajte sa na cestu s nami - cestu, na ktorej záleží.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ľubica Sajanová
E-mail: poslať životopis
ID: 4136662  Megjelentetés dátuma: 5.8.2021  Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac