Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistent senior
EXIMBANKA SR
Miesto práce
Grösslingová 1, Bratislava
Grösslingová 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacRočná odmena v závislosti od plnenia hospodárskeho výsledku a plnenia individuálnych cieľov.
1 500 EUR/mesiacRočná odmena v závislosti od plnenia hospodárskeho výsledku a plnenia individuálnych cieľov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na útvar sekretariátu námestníka generálneho riaditeľa hľadáme komunikatívnu/neho kolegyňu/gu, ktorá/ý má záujem pracovať v inštitúcií podporujúcej slovenské firmy pri exporte do celého sveta.
Zodpovednosti a úlohy pracovnej pozície sú:
- zabezpečuje plynulý chod kancelárie námestníka generálneho riaditeľa,
- vedie komplexne agendu a protokol námestníka generálneho riaditeľa, preberanie, registrácia došlej a odoslanej korešpondencie námestníka generálneho riaditeľa ,
- organizuje tuzemský a zahraničný osobný styk námestníka generálneho riaditeľa,
- zabezpečuje tuzemské a zahraničné pracovné cesty,
- zabezpečuje plnenie operatívnych úloh námestníka generálneho riaditeľa,
- spracováva časový harmonogram pracovného programu námestníka generálneho riaditeľa, vrátane operatívneho nahlásenia a protokolárneho uvedenia návštev námestníka generálneho riaditeľa,
- zabezpečuje kontakt s Ministerstvom financií SR, Vládou SR a Národnou radou SR.
Zodpovednosti a úlohy pracovnej pozície sú:
- zabezpečuje plynulý chod kancelárie námestníka generálneho riaditeľa,
- vedie komplexne agendu a protokol námestníka generálneho riaditeľa, preberanie, registrácia došlej a odoslanej korešpondencie námestníka generálneho riaditeľa ,
- organizuje tuzemský a zahraničný osobný styk námestníka generálneho riaditeľa,
- zabezpečuje tuzemské a zahraničné pracovné cesty,
- zabezpečuje plnenie operatívnych úloh námestníka generálneho riaditeľa,
- spracováva časový harmonogram pracovného programu námestníka generálneho riaditeľa, vrátane operatívneho nahlásenia a protokolárneho uvedenia návštev námestníka generálneho riaditeľa,
- zabezpečuje kontakt s Ministerstvom financií SR, Vládou SR a Národnou radou SR.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- 37,5 h týždenná pracovná doba,
- 1 týždeň dovolenky nad rámec ZP,
- finančný príspevok na stravovanie vo výške 8,50 EUR,
- ročná odmena v závislosti od plnenia hospodárskeho výsledku a plnenia individuálnych
cieľov,
- 2 deň sick day/rok,
- sociálny program, polročný príspevok zo sociálneho fondu,
- príspevok zamestnávateľa na DDS,
- stabilné zamestnanie.
- 37,5 h týždenná pracovná doba,
- 1 týždeň dovolenky nad rámec ZP,
- finančný príspevok na stravovanie vo výške 8,50 EUR,
- ročná odmena v závislosti od plnenia hospodárskeho výsledku a plnenia individuálnych
cieľov,
- 2 deň sick day/rok,
- sociálny program, polročný príspevok zo sociálneho fondu,
- príspevok zamestnávateľa na DDS,
- stabilné zamestnanie.
Informácie o výberovom konaní
Pracovný životopis zasielajte e-mailom na uvedenú adresu, s vyjadrením súhlasu so spracovaním poskytnutých osobných údajov. Na osobný pohovor budú pozvaní len uchádzači, ktorí budú spĺňať stanovené kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický smer
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s asistentskými prácami alebo v oblasti práce s klientmi výhodou,
- flexibilita, samostatnosť, motivácia, komunikatívnosť, tímová práca,
- organizačné schopnosti, asertívnosť,
- aktívna znalosť anglického jazyka,
- príjemné vystupovanie,
- práca s PC - Word, Excel,
- samostatnosť
- flexibilita, samostatnosť, motivácia, komunikatívnosť, tímová práca,
- organizačné schopnosti, asertívnosť,
- aktívna znalosť anglického jazyka,
- príjemné vystupovanie,
- práca s PC - Word, Excel,
- samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
EXIMBANKA SR je štátna exportná úverová agentúra a jej poslaním je podpora slovenského exportu prostredníctvom bankových a poisťovacích aktivít. Svoje aktivity úspešne rozvíja od roku 1997. Jej hlavným cieľom je zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských vývozcov tovarov a služieb na medzinárodných trhoch. Vo vzťahu ku komerčnému finančnému trhu plní komplementárnu funkciu. EXIMBANKA SR ponúka celú škálu finančných produktov spojených s vývozom , predovšetkým úverové poistenie , financovanie a záruky. Tím špecializovaných pracovníkov navrhuje odborné riešenia vývozných potrieb slovenských exportérov, založené na znalosti vývoja trhu, podnikateľského prostredia, rizika krajín a bonity dlžníkov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3689180
Megjelentetés dátuma: 27.2.2024
2024-02-27
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Sekretárka Cég: EXIMBANKA SR
Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac