Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Koordinátor/ka servisných služieb pre zákazníkov
EverLift Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Banská Bystrica-Kremnička
Banská Bystrica-Kremnička
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacZákladná mzda od 1200,-€ v hrubom podľa skúseností a praxe vybratého zamestnanca. K základnej mzde získava zamestnanec pravidelné mesačné prémie. Pravidelný mesačný zárobok v hrubom s prémiami je medzi 1400€ až 2000€ v závislosti od výkonov ako aj seniority zamestnanca.
1 200 EUR/mesiacZákladná mzda od 1200,-€ v hrubom podľa skúseností a praxe vybratého zamestnanca. K základnej mzde získava zamestnanec pravidelné mesačné prémie. Pravidelný mesačný zárobok v hrubom s prémiami je medzi 1400€ až 2000€ v závislosti od výkonov ako aj seniority zamestnanca.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme šikovnú kolegyňu, kolegu, ktorý rád komunikuje so zákazníkmi, má organizačný talent a má skúsenosti s koordináciou práce v tíme. Ponúkame výborné pracovné prostredie a zaujímavú náplň práce u lídra na slovenskom trhu s manipulačnou technikou.
----------------------------------------------
Vašou náplňou práce bude najmä:
- organizácia a koordinácia procesu servisných zásahov na pracovisku, alebo v teréne
- zadeľovanie, prioritizovanie, kontrola a hodnotenie práce servisných technikov
- objednávanie náhradných dielov u dodávateľov
- administratívne spracovanie zákaziek a servisných protokolov
- odhad prácnosti zásahov, príprava predbežných kalkulácií a cenových ponúk
- riadenie vzťahov so zverenými zákazníkmi
- komunikácia s klientmi počas celého priebehu opráv vrátane dohadovania termínov, zisťovanie spokojnosti
- časový a technický manažment pri riešení zákazníckych reklamácií
- príležitostné služobné cesty
- pracovný čas pondelok - piatok, jednozmenná prevádzka 8 hodín denne
----------------------------------------------
Vašou náplňou práce bude najmä:
- organizácia a koordinácia procesu servisných zásahov na pracovisku, alebo v teréne
- zadeľovanie, prioritizovanie, kontrola a hodnotenie práce servisných technikov
- objednávanie náhradných dielov u dodávateľov
- administratívne spracovanie zákaziek a servisných protokolov
- odhad prácnosti zásahov, príprava predbežných kalkulácií a cenových ponúk
- riadenie vzťahov so zverenými zákazníkmi
- komunikácia s klientmi počas celého priebehu opráv vrátane dohadovania termínov, zisťovanie spokojnosti
- časový a technický manažment pri riešení zákazníckych reklamácií
- príležitostné služobné cesty
- pracovný čas pondelok - piatok, jednozmenná prevádzka 8 hodín denne
Zamestnanecké výhody, benefity
- notebook, mobilný telefón aj na súkromné účely
- 13. plat, mimoriadne odmeny
- nápoje na pracovisku zdarma (káva, čaj)
- parkovacie miesto pre zamestnanca
- pravidelné firemné akcie aj s rodinnými príslušníkmi
- príspevok na dôchodkové sporenie
- predplatenie športových aktivít (multisport)
- snažíme sa vytvárať prostredie podporujúce rodinné fungovanie našich zamestnancov
- 13. plat, mimoriadne odmeny
- nápoje na pracovisku zdarma (káva, čaj)
- parkovacie miesto pre zamestnanca
- pravidelné firemné akcie aj s rodinnými príslušníkmi
- príspevok na dôchodkové sporenie
- predplatenie športových aktivít (multisport)
- snažíme sa vytvárať prostredie podporujúce rodinné fungovanie našich zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
logistika, dispečing
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
logistika, dispečing
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávame osobnosť:
- ktorá rada komunikuje a má talent na organizáciu činností
- vie prebrať osobnú zodpovednosť a samostatne rozhodovať
- je výhodou ak má technické myslenie a vzťah ku technike
očakávame zručnosti a certifikácie:
- práca na PC v bežných systémoch nerobí problém
- VP B (C je výhodou)
- AJ na komunikatívnej úrovni (niektorí dodávatelia komunikujú v AJ)
- ktorá rada komunikuje a má talent na organizáciu činností
- vie prebrať osobnú zodpovednosť a samostatne rozhodovať
- je výhodou ak má technické myslenie a vzťah ku technike
očakávame zručnosti a certifikácie:
- práca na PC v bežných systémoch nerobí problém
- VP B (C je výhodou)
- AJ na komunikatívnej úrovni (niektorí dodávatelia komunikujú v AJ)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť EverLift Slovakia, s.r.o. je rodinná firma, ktorá pôsobí na slovenskom trhu manipulačnej techniky od roku 2002 a stala sa lídrom v tejto oblasti. Zastupujeme tie najkvalitnejšie a najprogresívnejšie svetové značky hydraulických žeriavov, hákových nakladačov, kontajnerov, pracovných plošín a odvozných súprav na prepravu dreva. Vieme aké dôležité je mať spoľahlivé a kvalitné stroje kedykoľvek k dispozícii, preto kladieme dôraz na špičkový servis, ktorý spočíva nielen v odbornosti, ale aj v dostupnosti.
Je pre nás dôležité, aby naši zamestnanci mali dobré podmienky na prácu a snažíme sa vytvárať prostredie, ktoré podporuje rodinu a rovnováhu súkromia a práce. Viac o nás nájdete na www.everlift.sk.
Je pre nás dôležité, aby naši zamestnanci mali dobré podmienky na prácu a snažíme sa vytvárať prostredie, ktoré podporuje rodinu a rovnováhu súkromia a práce. Viac o nás nájdete na www.everlift.sk.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4264594
Megjelentetés dátuma: 31.10.2022
2022-10-31
Régió: Banská Bystrica Pozíció: Dispečer, Koordinátor, Manažér logistiky, Prijímací technik Cég: EverLift Slovakia, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac