Samostatný účtovník / Senior Accountant

EUROVEA Retail Services, s. r. o.

Miesto práce
Pribinova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.800,- € brutto v závislosti od nadobudnutých skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Samostatné vedenie podvojného účtovníctva
• Riešenie náročnejších účtovných operácií komplexnejšieho charakteru
• Znalosť problematiky majetku
• Kontrolovanie finančných výkazov, účtovných kníh a účtov
• Spracovávanie mesačných, kvartálnych a ročných účtovných uzávierok
• Vypracovávanie a kontrolovanie daňových priznaní k DPH; výpočet koeficientu DPH
• Príprava daňového priznania k dani z príjmov, výpočet odloženej dane
• Spracovávanie výkazov pre potreby orgánov štátnej správy
• Odpovedanie na odborné otázky komplexnejšieho charakteru klientom a zamestnancom
• Asistencia pri každoročnom audite spoločnosti
• Príprava reportov pre vedenie spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu, možnosť odborného rastu, príjemné pracovné prostredie, mladý pracovný tím a balík zamestnaneckých výhod.

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Vaše životopisy môžete zasielať cez kontakt nižšie. Telefonicky budeme oslovovať uchádzačov, ktorí budú spĺňať zadané kritériá. Ostatným kandidátom nezaradeným do výberu ďakujeme a prajeme všetko dobré v pracovnom i osobnom živote.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia/účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v danej oblasti minimálne 5 rokov,
- vzdelanie v účtovníckom odbore,
- dobrá orientácia v problematike DPH a dane z príjmov,
- schopnosť navrhovať riešenia a postupy v rámci pridelenej agedny účtovníctva a DPH,
- počítačové znalosti: na užívateľskej úrovni (MS Office, internet)
- znalosť anglického jazyka na úrovni mierne/stredne pokročilý,
- schopnosť samostatnej a zodpovednej práce,
- analytické myslenie, precíznosť, pozitívny prístup k práci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3644571  Megjelentetés dátuma: 15.4.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1.800,- € brutto v závislosti od nadobudnutých skúseností