Leasing manager Retail / Office

EUROVEA Retail Services, s. r. o.

Miesto práce
Pribinova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracovnou náplňou na tejto pracovnej pozícii bude:

• prenájom administratívnych, obchodných a súvisiacich priestorov (sklady, parkovacie miesta, plochy pre umiestnenie nápisov a log a pod.),
• denná komunikácia s existujúcimi nájomcami a monitorovanie prenajatých priestorov vrátane kontroly dodržiavania zmluvne dohodnutých podmienok, rokovania ohľadom predĺženia, ukončenia nájomných zmlúv či zmeny podmienok prenájmu,
• rozvoj a udržiavanie dobrých vzťahov s existujúcimi aj potenciálnymi nájomcami priestorov,
• manažment prípravy nájomných zmlúv, ich dodatkov a súvisiacej agendy, vrátane spolupráce s externými právnymi zástupcami a manažmentom spoločnosti,
• komunikácia s potenciálnymi nájomcami vrátane úzkej spolupráce so zástupcami agentov sprostredkujúcich prenájom priestorov,
• spolupráca s marketingovým oddelením pri príprave marketingových materiálov a kampaní v súvislosti s prenájmom administratívnych a obchodných priestorov,
• spolupráca s finančným a technickým oddelením v súvislosti s prenájmom administratívnych a obchodných priestorov,
• príprava prehľadov obsadenosti a vývoja prenájmu administratívnych a obchodných priestorov, podľa zadaných kritérií a dohodnutej štruktúry vrátane pravidelnej aktualizácie,
• analýza prenájmu priestorov a príprava obchodnej stratégie a konceptu prenájmu priestorov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu, možnosť odborného rastu, príjemné pracovné prostredie, mladý pracovný tím a balík zamestnaneckých výhod.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme záujemcov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali v jazyku slovenskom a anglickom. Na osobný pohovor budeme pozývať kandidátov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá.
Ostatným uchádzačom vopred ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy v zmysle zákona na ochranu osobných údajov skartované. Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:

- prax v danej oblasti minimálne 5 rokov,
- anglický jazyk - plynule,
- počítačové znalosti: na užívateľskej úrovni (MS Office, internet),
- výborné komunikačné vlastnosti,
- orientácia na detail a schopnosť pracovať pod tlakom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3333822  Megjelentetés dátuma: 13.3.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou