Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Vedúci/a zákazníckeho centra s aktívnou angličtinou, do výrobnej spoločnosti v Prešove
EUROPERSONAL & FABRIKA s. r. o.
Miesto práce
Prešov
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
1 100 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Manažér zákazníckeho centra je podriadený obchodnému riaditeľovi. Úzko spolupracuje s manažérmi stredísk a vedie primárne podriadených zo zákazníckeho centra.
Náplň práce a zodpovednosť:
- Zodpovednosť za zákaznícke centrum, riadi 7 konštruktérov a 4 referentov zákazníckeho centra
- Komunikácia so zákazníkmi a manažérmi z ostatných stredísk podľa potrieb, tém
- Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
- Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
- Sledovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov, návrh a realizácia nápravných opatrení v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi organizácie
- Osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientami spoločnosti
- Koordinácia činností týkajúcich sa vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov a poskytovanie technických a cenových informáciu
- Udržiavanie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
- Nastavenie systému adaptácia pracovníkov zákazníckeho centra
- Reprezentovanie organizácie na rokovaniach so súčasnými i potenciálnymi zákazníkmi, stálymi obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi
- Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov v rámci zvereného celku
- Monitorovanie plnenia dlhodobých a krátkodobých úloh jednotlivých pracovníkov oddelenia
- Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
- Koordinácia vývozov a spracovávanie dokumentácie k vývozom, vrátane komunikácie s oddelením expedície
a externými dodávateľmi dopravy
- Koordinácia reklamácií od ich prijatia, cez evidenciu až po riešenie reklamácií
- Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
- Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
Náplň práce a zodpovednosť:
- Zodpovednosť za zákaznícke centrum, riadi 7 konštruktérov a 4 referentov zákazníckeho centra
- Komunikácia so zákazníkmi a manažérmi z ostatných stredísk podľa potrieb, tém
- Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
- Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
- Sledovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov, návrh a realizácia nápravných opatrení v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi organizácie
- Osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientami spoločnosti
- Koordinácia činností týkajúcich sa vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov a poskytovanie technických a cenových informáciu
- Udržiavanie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
- Nastavenie systému adaptácia pracovníkov zákazníckeho centra
- Reprezentovanie organizácie na rokovaniach so súčasnými i potenciálnymi zákazníkmi, stálymi obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi
- Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov v rámci zvereného celku
- Monitorovanie plnenia dlhodobých a krátkodobých úloh jednotlivých pracovníkov oddelenia
- Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
- Koordinácia vývozov a spracovávanie dokumentácie k vývozom, vrátane komunikácie s oddelením expedície
a externými dodávateľmi dopravy
- Koordinácia reklamácií od ich prijatia, cez evidenciu až po riešenie reklamácií
- Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
- Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- motivačné odmeňovanie na základe výsledkov
- príspevok do DDS
- motivačné odmeňovanie na základe výsledkov
- príspevok do DDS
Informácie o výberovom konaní
V prípade vášho záujmu mi prosím pošlite váš životopis na [email protected].
Ďakujem všetkým uchádzačom za spoluprácu. Kontaktovať budem iba uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria.
Ďakujem všetkým uchádzačom za spoluprácu. Kontaktovať budem iba uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorým je spoločnosť s dlhoročnou tradíciou vo výrobe plastových a hliníkových okien a dverí.
Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorým je spoločnosť s dlhoročnou tradíciou vo výrobe plastových a hliníkových okien a dverí.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika a manažment, podnikové hospodárstvo, medzinárodné ekonomické vzťahy, marketingová komunikácia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Obchodné vyjednávanie
- Riadenie vzťahov so zákazníkmi
- Komunikatívnosť
- Organizovanosť
- Cieľavedomosť
- Analytické myslenie
- Aktívny prístup
- Vedenie ľudí
- Riadenie vzťahov so zákazníkmi
- Komunikatívnosť
- Organizovanosť
- Cieľavedomosť
- Analytické myslenie
- Aktívny prístup
- Vedenie ľudí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina EUROPERSONAL s viac ako 1500 zamestnancami je dynamickým, flexibilným a predovšetkým stabilným poskytovateľom služieb v oblasti personálneho leasingu a ľudských zdrojov, kde má dlhoročné skúsenosti na slovenskom aj zahraničnom pracovnom trhu. Patríme medzi lídrov personálneho leasingu v oblasti automobilového priemyslu, logistických služieb a v neposlednom rade aj v rámci elektrotechnického priemyslu. Spoločnosť bola založená v roku 2006 a je držiteľom ISO 9001:2008 a ISO 14001:2004.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4035673
Megjelentetés dátuma: 18.2.2021
2021-02-18
Régió: Prešov Pozíció: Manažér reklamačného oddelenia, Produktový manažér, Špecialista podpory zákazníkov Cég: EUROPERSONAL & FABRIKA s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac