Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Retail manager - Food & Beverages
European Trading Company s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac1500 € + target bonus + obratový bonus
1 500 EUR/mesiac1500 € + target bonus + obratový bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavné zameranie zverených obchodných značiek - orientácia na gastro prevádzky a obchody s potravinami a nápojmi
Zodpovednosť za správne fungovanie zverených obchodných značiek:
- dohľad nad fungovaním predajní, dohľad nad zamestnancami, vedúcimi predajní, zodpovednosť za výberové procesy nových zamestnancov
- priama komunikácia s hlavnými dodávateľmi (zahraničnými) v AJ
- priama komunikácia so mzdovou účtovníčkou, zodpovednosť za správne vyplácanie miezd a odmien, správa mzdovej agendy (aj zmluvnej)
- zodpovednosť za chod predajní, objednávanie a správa tovaru, úzka spolupráca s vedúcimi predajní
- zodpovednosť za vzhľad predajní, ich výzdobu
- podpora predajní, riešenie sporov, riešenie problémov s dodávateľmi
- vybavovanie reklamácií
- reporting nadriadeným
- spravovanie e-shopov
Koordinácia všetkých činností od A po Z zverených obchodných značiek a ich obchodov.
Rozvoj:
- riadenie rozvoja nových predajní - od vyhľadávania vhodného priestoru, cez zabezpečenie bezchybného zariadenia predajne, komunikácia so všetkými zúčastnenými (prenajímateľ, dodávatelia, úrady, zamestnanci), otvorenie predajne a následná podpora chodu a predaja prevádzky
- vyhľadávanie príležitostí rozvoja zverených značiek
- B2B
Zodpovednosť za správne fungovanie zverených obchodných značiek:
- dohľad nad fungovaním predajní, dohľad nad zamestnancami, vedúcimi predajní, zodpovednosť za výberové procesy nových zamestnancov
- priama komunikácia s hlavnými dodávateľmi (zahraničnými) v AJ
- priama komunikácia so mzdovou účtovníčkou, zodpovednosť za správne vyplácanie miezd a odmien, správa mzdovej agendy (aj zmluvnej)
- zodpovednosť za chod predajní, objednávanie a správa tovaru, úzka spolupráca s vedúcimi predajní
- zodpovednosť za vzhľad predajní, ich výzdobu
- podpora predajní, riešenie sporov, riešenie problémov s dodávateľmi
- vybavovanie reklamácií
- reporting nadriadeným
- spravovanie e-shopov
Koordinácia všetkých činností od A po Z zverených obchodných značiek a ich obchodov.
Rozvoj:
- riadenie rozvoja nových predajní - od vyhľadávania vhodného priestoru, cez zabezpečenie bezchybného zariadenia predajne, komunikácia so všetkými zúčastnenými (prenajímateľ, dodávatelia, úrady, zamestnanci), otvorenie predajne a následná podpora chodu a predaja prevádzky
- vyhľadávanie príležitostí rozvoja zverených značiek
- B2B
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v dynamickom prostredí, vhodná pre kandidáta, ktorý má rád výzvy a pracuje "out of the box". Možnosť kariérneho rastu a osobnostného rozvoja. Členstvo vo Fitness clube. Rôzne zamestnanecké zľavy.
Informácie o výberovom konaní
PROSÍME, ABY NÁS KONTAKTOVALI LEN TÍ UCHÁDZAČI, KTORÍ SPĹŇAJÚ VŠETKY PODMIENKY.
ROVNAKO JE VYŽADOVANÁ PRAX V ODBORE MINIMÁLNE 1 ROK.
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRATÝCH UCHÁDZAČOV.
ROVNAKO JE VYŽADOVANÁ PRAX V ODBORE MINIMÁLNE 1 ROK.
KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRATÝCH UCHÁDZAČOV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, ekonómia, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aktívna znalosť angličtiny nutná(ovládanie francúžštiny výhodou), flexibilita, proaktívnosť, chuť učiť sa nové veci, precíznosť, zodpovednosť, samostatnosť a komunikatívnosť.
Hľadáme človeka, ktorý má chuť rozvíjať v prvom rade seba, má vôľu a chuť pracovať.
Nehľadáme človeka na 8 hodinový pracovný čas, ale niekoho, kto dá práci kúsok seba.
Hľadáme človeka, ktorý má chuť rozvíjať v prvom rade seba, má vôľu a chuť pracovať.
Nehľadáme človeka na 8 hodinový pracovný čas, ale niekoho, kto dá práci kúsok seba.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina European Trading Company je retailová spoločnosť, ktorá na Slovensku a v Čechách riadi sieť vlastných značiek a zároveň je vlastníkom licencií rôznych zahraničných značiek, spomenieme Primigi, Morgan, Cosmoparis, Yamamay, Durance, Inglot, Partyfiesta a iné.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4166889
Megjelentetés dátuma: 25.10.2021
2021-10-25
Régió: Bratislava Pozíció: Brand manager, Key account manager, Obchodný manažér Cég: European Trading Company s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac