Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník
EUROCAR AMA s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, dohodou
ihneď, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac1300
1 300 EUR/mesiac1300
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Informovať zákazníkov o cenách ponúkaných produktov a službách
- Informovať zákazníkov o podmienkach poskytovania služieb
- Zostavovať písomné ponuky a zasielať ich zákazníkom
- Spravovať databázu zákazníkov
- Starostlivosť o kľúčových zákazníkov
- Uzatvárať zmluvy na prenájom automobilov a vyhotovovať platobné doklady k týmto zmluvám
- Organizovať efektívny prenájom automobilov
- Aktualizovať pohyb vozidiel
- Viesť písomnú agendu vyplývajúcu z organizácie práce kancelárie a podľa potrieb vedúceho kancelárie
- Vystavovať faktúry a iné daňové doklady
- Viesť pokladňu, spracovávať pokladničné doklady
- Vyúčtovávať a spracovávať doklady za platby v hotovosti a platobnými kartami (prostredníctvom plat.terminálu, elektronickej registračnej pokladnice)
- Spracovávať podklady k účtovníctvu
- Spracovávať agendu poistných udalostí v súčinnosti s technikom alebo vedúcim kancelárie
- Vystavovať požadované kancelárske písomnosti podľa požiadaviek vedúceho kancelárie
- V súčinnosti ostatných pracovníkov vykonávať práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie efektívneho a plynulého chodu kancelárie a poskytovania služieb
- Zabezpečovať a udržiavať poriadok na pracovisku
- Informovať zákazníkov o podmienkach poskytovania služieb
- Zostavovať písomné ponuky a zasielať ich zákazníkom
- Spravovať databázu zákazníkov
- Starostlivosť o kľúčových zákazníkov
- Uzatvárať zmluvy na prenájom automobilov a vyhotovovať platobné doklady k týmto zmluvám
- Organizovať efektívny prenájom automobilov
- Aktualizovať pohyb vozidiel
- Viesť písomnú agendu vyplývajúcu z organizácie práce kancelárie a podľa potrieb vedúceho kancelárie
- Vystavovať faktúry a iné daňové doklady
- Viesť pokladňu, spracovávať pokladničné doklady
- Vyúčtovávať a spracovávať doklady za platby v hotovosti a platobnými kartami (prostredníctvom plat.terminálu, elektronickej registračnej pokladnice)
- Spracovávať podklady k účtovníctvu
- Spracovávať agendu poistných udalostí v súčinnosti s technikom alebo vedúcim kancelárie
- Vystavovať požadované kancelárske písomnosti podľa požiadaviek vedúceho kancelárie
- V súčinnosti ostatných pracovníkov vykonávať práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie efektívneho a plynulého chodu kancelárie a poskytovania služieb
- Zabezpečovať a udržiavať poriadok na pracovisku
Informácie o výberovom konaní
Žiadame zaslať životopis (fotografia nutná) v SJ emailom na : [email protected] . Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Miesto práce je: Bratislava.
Miesto práce je: Bratislava.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, flexibilita
Aktívny vodič
Aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť poskytuje služby prenájmu vozidiel, prepravné služby
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3589584
Megjelentetés dátuma: 4.10.2019
2019-10-04
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Cég: EUROCAR AMA s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 300 EUR/mesiac1300