Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Výkonný asistent/ Výkonná asistentka
ERUDIO, s.r.o.
Miesto práce
Košovská cesta, Prievidza-Priemyselný obvod
Košovská cesta, Prievidza-Priemyselný obvod
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiacIde o pracovnú pozíciu na skrátený pracovný úväzok, predbežne v rozsahu 4 – 6 hodín denne. Úväzok a pracovný čas bude predmetom vzájomnej dohody s úspešným kandidátom/ kandidátkou. Mzda bude vypočítaná ako pomerná časť z vyššie uvedenej sumy podľa dohodnutého úväzku.
900 - 1 100 EUR/mesiacIde o pracovnú pozíciu na skrátený pracovný úväzok, predbežne v rozsahu 4 – 6 hodín denne. Úväzok a pracovný čas bude predmetom vzájomnej dohody s úspešným kandidátom/ kandidátkou. Mzda bude vypočítaná ako pomerná časť z vyššie uvedenej sumy podľa dohodnutého úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme zodpovednú a samostatnú osobu, ktorá u nás bude mať na starosti chod kancelárie, administratíve úlohy a bude poskytovať analytickú podporu celému tímu.
Hlavné činnosti, za ktoré budete zodpovedať, sú:
1. Organizačné úlohy:
- e-maily, telefonáty, organizácia stretnutí;
- prijímanie a odosielanie pošty;
- zabezpečenie kancelárskych potrieb a občerstvenia;
- zabezpečovanie servisných opráv kancelárskych zariadení;
2. Administratívne úlohy:
- úprava a formátovanie textových dokumentov;
- príprava prezentácií;
- evidencia a archivácia dokumentov/ zmlúv;
- príprava dokladov pre účtovníctvo;
- vybavenie rôznych potvrdení na úradoch a portáloch verejnej správy;
- vedenie interných databáz ponúk a životopisov;
- sledovanie výziev na predkladanie projektov a verejného obstarávania;
- spolupráca pri správe firemnej webstránky a sociálnych sietí;
- agenda ochrany osobných údajov a BOZ;
3. Analytické úlohy:
- vyhľadávanie údajov na internete a spracovanie textových rešerší;
- spracovanie a vyhodnocovanie dát v Exceli;
- tvorba online dotazníkových prieskumov.
Hlavné činnosti, za ktoré budete zodpovedať, sú:
1. Organizačné úlohy:
- e-maily, telefonáty, organizácia stretnutí;
- prijímanie a odosielanie pošty;
- zabezpečenie kancelárskych potrieb a občerstvenia;
- zabezpečovanie servisných opráv kancelárskych zariadení;
2. Administratívne úlohy:
- úprava a formátovanie textových dokumentov;
- príprava prezentácií;
- evidencia a archivácia dokumentov/ zmlúv;
- príprava dokladov pre účtovníctvo;
- vybavenie rôznych potvrdení na úradoch a portáloch verejnej správy;
- vedenie interných databáz ponúk a životopisov;
- sledovanie výziev na predkladanie projektov a verejného obstarávania;
- spolupráca pri správe firemnej webstránky a sociálnych sietí;
- agenda ochrany osobných údajov a BOZ;
3. Analytické úlohy:
- vyhľadávanie údajov na internete a spracovanie textových rešerší;
- spracovanie a vyhodnocovanie dát v Exceli;
- tvorba online dotazníkových prieskumov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas s možnosťou práce z domu;
- príjemné pracovné prostredie;
- príležitosť spolupracovať s partnermi a expertmi z celého sveta;
- príležitosť na odborný a osobný rast.
- príjemné pracovné prostredie;
- príležitosť spolupracovať s partnermi a expertmi z celého sveta;
- príležitosť na odborný a osobný rast.
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie bude prebiehať v dvoch kolách. Uchádzači a uchádzačky, ktorých životopisy splnia všetky požiadavky uvedené v tomto inzeráte, budú pozvaní na osobný pohovor. Najlepší kandidáti a kandidátky budú po osobnom pohovore pozvaní na vykonanie praktickej skúšky ich administratívnych zručností.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Prax na pozícii/v oblasti
Na pozícii výkonného asistenta/ asistentky pre vedenie spoločnosti
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 3 alebo viac rokov skúseností na pozícii výkonného asistenta/ asistentky pre vedenie spoločnosti;
- mimoriadny zmysel pre detail;
- samostatnosť a dôslednosť;
- výborné komunikačné schopnosti;
- vynikajúce štylistické schopnosti;
- vynikajúce ovládanie balíka programov MS Office.
- mimoriadny zmysel pre detail;
- samostatnosť a dôslednosť;
- výborné komunikačné schopnosti;
- vynikajúce štylistické schopnosti;
- vynikajúce ovládanie balíka programov MS Office.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ERUDIO, s.r.o. je inovatívna poradenská firma so sídlom v Prievidzi. Od roku 2003 poskytujeme našim klientom poradenské a podporné služby s dôrazom na projektové riadenie a hodnotenie projektov. Pracujeme predovšetkým pre medzinárodné organizácie, najmä pre Európsku úniu. Realizovali sme množstvo projektov aj mimo Európy, napríklad v krajinách strednej Ázie a Blízkeho východu. V rámci Slovenska patria medzi našich zákazníkov ministerstvá a VÚC.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4188273
Megjelentetés dátuma: 22.10.2021
2021-10-22
Régió: Prievidza Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Cég: ERUDIO, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac