Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník - dlhodobý brigádnik
Miesto práce
Pajštúnska 5, Petržalka
Typ úväzku
na dohodu (brigády)
Dátum nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
4,5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme brigádnikov na dlhodobú spoluprácu napr. popri štúdiu na vysokej škole. Pracovať je možné každý pracovný deň v čase medzi 6:30-19:00. Pracovný čas je flexibilný a brigádnik si ho určuje sám. Vhodné pre študentov denného, externého štúdia alebo študentov v medziročníku, prípadne pre záujemcov, ktorí z rôznych dôvodov nehľadajú prácu na TPP, ale flexibilnú prácu na dohodu.
NÁPLŇ PRÁCE:
NÁPLŇ PRÁCE:
- práca v informačnom systéme
- prípadná výpomoc na recepcii (príjem návštev, správa kancelárskych pomôcok a zázemia)
- archivácia dokumentov
- spracovanie výpisov
- výpomoc s registratúrou
- ostatné práce administratívneho charakteru - kopírovanie, scanovanie atď.
- identifikácia platieb
Zamestnanecké výhody, benefity
Našim zamestnancom ponúkame široké množstvo benefitov, viac sa dozviete v záložke "Benefity".
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás táto ponuka zaujala, zašlite prosím na našu e-mailovú adresu Váš profesijný životopis spolu so sprievodným listom (v slovenskom jazyku), kde stručne zodpoviete na otázku : "Prečo si myslím, že som vhodný kandidát na túto pozíciu?".
Budeme radi, ak nám zašlete aj približné časy, v ktorých by ste chceli pracovať.
Zároveň Vás žiadame, aby ste v sprievodnom liste uviedli Váš súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.
Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať.
Budeme radi, ak nám zašlete aj približné časy, v ktorých by ste chceli pracovať.
Zároveň Vás žiadame, aby ste v sprievodnom liste uviedli Váš súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.
Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ÚSPEŠNÝ/Á KANDIDÁT/KA MUSÍ SPĹŇAŤ TIETO POŽIADAVKY:
- záujem o dlhodobú spoluprácu
- odpracovať min. 80 hodín mesačne
- pracovať minimálne 3x do týždňa
- dobré komunikačné schopnosti
- znalosť práce na PC
- schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
- zodpovednosť, precíznosť, flexibilita, cit pre detail, asertivita, lojálnosť a schopnosť zvládať stres
ID: 1358564
Megjelentetés dátuma: 13.4.2022
2022-04-13
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Recepčná Cég: EOS KSI Slovensko, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 4,5 EUR/hod.